اخبار داغ

لجبازی؛ بیماری خطرناک تر از کرونا!

فست فود خواری در میدان آرامگاه بوعلی همدان با چاشنی ضعف نظارت/تعداد جانباختگان به چند نفر برسد تا کرونا را باور کنیم؟

فست فود خواری در میدان آرامگاه بوعلی همدان با چاشنی ضعف نظارت/تعداد جانباختگان به چند نفر برسد تا کرونا را باور کنیم؟
در شرایطی که تمام کشور شرایط قرنطینه دو هفته ای را طی می کنند برخی از فست فودی ها در میدان آرامگاه بوعلی سینا همدان و دیگر مناطق و میادین شهر همچنان بدون رعایت فاصله اجتماعی میزبان مردم هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ گویا مردم فراموش کرده اند کرونا تا پشت درب منزل آنها رفته و چنان در زندگی آنها کمین کرده که هر لحظه ممکن است طعمه خود را ببلعد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

برخی فست فودی های همدان در حالی طرفداران زیادی دارند که در مغازه ای کوچک و با حضور چند جوان در فضای کمتر از ۱۰ متر مشغول به کار هستند.

,

جوانان همدانی معمولا مشتریان پر و پا قرص سیب زمینی های سرخ کرده این فست فودی ها می باشند که به گفته بسیاری، کیفیت سس و ادویه های این فست فودی ها دلیل این علاقه جوانان به آن فست فودی هاست!

,

این مغازه های کوچک در شرایط فعلی هر چند تماما بیرون بر فعالیت می کنند اما به علت فضای کوچکشان، مشتریان بسیار نزدیک به یکدیگر ایستاده و فاصله اجتماعی را رعایت نمی کنند؛ آن هم در شرایطی که کل شهر به مدت دو هفته قرنطینه شده است.

,

با پیگیری هایی که در این زمینه انجام گرفت، سید مهدی محمدی، معاون اجرایی تعزیرات حکومتی همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، گفت: نظارت و رعایت پروتکل ها با اماکن و سازمان صمت است و اتاق اصناف و پلیس اماکن جزو دستگاه های نظارتی هستند که باید پیگیری کنند.

,

وی افزود: البته اگر به تعزیرات اطلاع داده شود بدون شک پیگیری می شود و اما یکی از این فست فودی ها که در میدان آرامگاه بوعلی قرار دارد و مشتریان زیادی نیز دارد، به مدت ده روز حدود دو هفته پیش پلمپ شد و زمانی این اتفاق افتاد که شرایط قرنطینه را شهر نداشت و حالا حتما نظارت بیشتری صورت می گیرد.

,

عصر همدان، بنا بر وظیفه ی رسانه ای خود، سلامت مردم را خط قرمز تمامی کنش ها و واکنش های مسئولین، اعمال نظارت و یا ضعف نظارت آن ها می داند و چنین قضایایی را تا حصول نتیجه به نفع مردم تا انتها پیگیری خواهد نمود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه