اخبار داغ

سردار غیب‌پرور در نشست زنده فضای مجازی فارس:

بی‌مدیریتی، نوع دیدگاه غلط و بی‌انگیزگی در کار باعث مشکلات امروز جامعه است

بی‌مدیریتی، نوع دیدگاه غلط و بی‌انگیزگی در کار باعث مشکلات امروز جامعه است
فرمانده قرارگاه امام علی(ع) گفت: باید بپذیریم که همه مشکلات تحریم نیست، بی مدیریتی، نوع دیدگاه غلط و بی‌انگیزگی در کار باعث مشکلات امروز جامعه است و حق مردم ما این گرفتاری در معیشت نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سرویس سیاسی شیرازه، سردار غلامحسین غیب‌پرور امشب در نشست مجازی سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس که به مناسبت هفته بسیج به صورت ارتباط زنده برگزار شد، با تسلیت سالگرد ارتحال حضرت معصومه و تبریک هفته بسیج اظهار امیدواری کرد: بسیجی زندگی کنیم، بسیجی در روز محشر هم شهید شویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سرویس سیاسی , شیرازه, ، سردار غلامحسین غیب‌پرور امشب در نشست مجازی سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس که به مناسبت هفته بسیج به صورت ارتباط زنده برگزار شد، با تسلیت سالگرد ارتحال حضرت معصومه و تبریک هفته بسیج اظهار امیدواری کرد: بسیجی زندگی کنیم، بسیجی در روز محشر هم شهید شویم.,
 
,
 
,
فرمانده قرارگاه امام علی(ع) به شرط پیروزی در جنگ اشاره و اظهار کرذ: جهت پیروزی در جنگ باید سه شرط دشمن‌شناسی، خودشناسی و میدان شناسی را مد نظر قرار دهیم، زیرا شرایط دفاع از انقلاب اسلامی و نگهداری آن به مراتب سخت تر از گذشته است که قابل پیش‌بینی هم بوده؛ چرا که زمانی دشمن را رودرو می‌دیدیم و برای حمله‌های آن برنامه‌ریزی و مقابله می‌کردیم، اما اکنون که بیش از چهار دهه از انقلاب شکوهمند اسلامی می‌گذرد به برکت شهدا پای سفره انقلاب نشسته‌ایم و امروز باوجود همه دشمنی‌ها، جمهوری اسلامی رو به جلو در حرکت است.
,
 
,
وی دشمن‌شناسی را شرط اول در پیروزی دانست و با طرح سوالی افزود: اکنون شما به عنوان جهادگران انقلابی فضای مجازی چقدر دشمن خود را می‌شناسید؟ همان دشمنی که اگر لیست شود، یک طومار خواهد شد که آمریکا و اسرائیل در راس آن هستند و منافقین، فرقه‌های ضاله و امثال آن‌ها در زیر مجموعه آنها فعالیت دارند.
,
 
,
سردار غیب‌پرور ادامه داد: شعار مرگ بر آمریکا خوب است، اما بالاتر از شعار، معرفت پیدا کردن به شعار است و امیدوارم روزی برسد که همه بسیجیان بدانند مرگ بر آمریکا برای چه می‌گوییم.
,
 
,
وی خودشناسی و استفاده از ظرفیت‌ها را شرط دوم در پیروزی دانست و اظهار داشت: دستگاه‌های فرهنگی و کسانی که در فضای سایبر فعالیت دارند متاسفانه با هم بیارتباط هستند ‌و جزیره‌ای عمل می‌کنند که باید به شکل جدی روی شبکه‌سازی کار شود.
,
فرمانده اسبق سپاه فجر فارس راه دفاع از انقلاب اسلامی را خودشناسی عنوان کرد و گفت: دشمن با فشار آوردن بر روی مردم در حال تلاش است که آنها را ناامید کند و دین را مورد لطمه قرار دهد.
,
 
,
سردار غیب‌پرور شناخت از میدان نبرد را شرط سوم در پیروزی دانست و بیان داشت: رهبر معظم انقلاب(مدظله عالی) میدان نبرد را هندسه‌ای خواند که هر رزمنده باید میدان نبرد خود را بشناسد.
,
 
,
فرمانده قرارگاه امام علی(ع) مشکلات اقتصادی را مربوط به تحریم ندانست و عنوان کرد: ظلم ترامپ به ایران در تاریخ بی‌همتا است و هیچ کدام از روسای جمهور آمریکا نسبت به جمهوری اسلامی روی خوش نداشتند و این ترامپ چهره پلید خود و دولت آمریکا را آشکار کرد.
,
 
,
وی یادآور شد: باید بپذیریم که همه مشکلات تحریم نیست، بی مدیریتی، نوع دیدگاه غلط و بی‌انگیزگی در کار باعث مشکلات امروز جامعه است و ما وظیفه داریم خودمان را نبازیم و حق مردم ما این گرفتاری در معیشت نیست. 
,
 
,
سردار غیب‌پرور وظیفه هر شخص را در مقابل دشمن و همکاری با مردم را مشخص و بیان داشت: وظیفه داریم جواب دشمن را کوبنده در فضای مجازی بدهیم و پمپاج امید وظیفه‌ای است که نسبت به مردم و همنوعان خود داریم.
,
 
,
فرمانده قرارگاه امام علی(ع) در پایان به کمک‌های مومنانه بسیج نیز اشاره کرد و گفت: کمک‌های مومنانه یک سفره خیر و برکتی بود که پهن شد و بسیج مثل همیشه میدان‌داری این حرکت جهادی را در دست دارد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه