اخبار داغ

نماینده مجلس شورای اسلامی:

شهید فخری‌زاده؛ شهید سلیمانی عرصه علم و فناوری بود

شهید فخری‌زاده؛ شهید سلیمانی عرصه علم و فناوری بود
اسحاقی با بیان این‌که شهید فخری‌زاده، یک شهید سلیمانی در علم و فناوری بود، گفت: شهید فخری‌زاده نه‌تنها در علم و فناوری حوزه دفاعی بلکه در حوزه هسته‌ای و حتی در حوزه بهداشت و درمان، نظرات قابل تحسین داشت و چهره ماندگار شناخته می‌شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سلمان اسحاقی نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خاورستان، با بیان این‌که هدف رژیم صهیونیستی، آسیب‌زدن به بدنه انقلاب اسلامی است گفت: انقلاب اسلامی مایه افتخار مردم در دنیاست و جلوی ستم و ظلم ایستادگی کرده و به حمایت از مظلومان برخاسته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

وی افزود: در دهه 1360 دشمنان فکر می‌کردند با شهادت شهیدان بهشتی، مطهری، باهنر و رجایی و ترور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای می‌توانند کاری کنند که انقلاب دست از مسیر و آرمان‌هایش بردارد اما وجود شهدا و رهبر عزیزمان، این انقلاب را محفوظ نگه داشت و مردم پای انقلاب اسلامی ایستادند.

,

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان در دهه 1370 شهید صیادشیرازی و در دهه‌های 80 و 90 دانشمندان هسته‌ای و شهید حاج قاسم سلیمانی را شهید کردند.

,

دشمن با ترور، قصد کُندکردن پیشرفت انقلاب را دارد اما به هدفش نمی‌رسد

, دشمن با ترور، قصد کُندکردن پیشرفت انقلاب را دارد اما به هدفش نمی‌رسد, دشمن با ترور، قصد کُندکردن پیشرفت انقلاب را دارد اما به هدفش نمی‌رسد,

اسحاقی با بیان این‌که دانشمندان ایران، باعث پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی هستند افزود: دشمنان ازجمله رژیم صهیونیستی فکر می‌کنند با شهادت امثال شهید سلیمانی در بعد امنیتی و دفاعی و با شهادت شهیدان شهریاری، علی‌محمدی، رضایی‌نژاد و فخری‌زاده می‌توانند جلوی پیشرفت انقلاب اسلامی را بگیرند و در مردم نسبت به انقلاب، دلسردی، بی‌انگیزگی و نگرانی ایجاد کنند اما همان‌طور که با ترورهای دهه 60 نتوانستند سرعت پیشرفت انقلاب اسلامی را کُند کنند، مطمئنم دشمن با این ترورها به هدف شوم و نگاه زشت و پلیدش نخواهد رسید.

,

وی با بیان این‌که شهید علی‌محمدی همین جایگاهی را داشت که شهید فخری‌زاده داشت اظهار کرد: قصدِ دشمن از ترور دانشمندان هسته‌ای، ایجاد کُندی در روند علم و فناوری هسته‌ای و موشکی بود اما امروز شاهد این هستیم که نه‌تنها کُندی ایجاد نشده بلکه سرعت بیشتری به این حوزه بخشیده شده است.

,

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود شاگردانی که شهید شهریاری در حوزه فناوری هسته‌ای تربیت کرده است، امروز صحبت از سانتریفیوژهای نسل هشت (IR8) می‌کنیم و توانایی داریم که سانتریفیوژهای روز دنیا را تولید کنیم.

,

اسحاقی تصریح کرد: در وزارت دفاع نیز شهیدان علی‌محمدی و فخری‌زاده شاگردانی تربیت و مسیری درست کردند و خط تولیدی راه انداختند که با شهادت آن‌ها، خونشان باعث می‌شود که این مسیر با سرعت بیشتری به نتیجه برسد.

,

شهید فخری‌زاده؛ یک شهید سلیمانی در علم و فناوری بود

, شهید فخری‌زاده؛ یک شهید سلیمانی در علم و فناوری بود, شهید فخری‌زاده؛ یک شهید سلیمانی در علم و فناوری بود,

وی درباره جریاناتی که خواهان مذاکره با آمریکا هستند اظهار کرد: نباید جریانی را ببینید که امروز دنبال مذاکره با غرب هستند بلکه جریانی را ببینید که به برکت خون شهیدان سلیمانی و فخری‌زاده در مقابل مذاکره با غرب خواهند ایستاد.

,

نماینده مردم قاین و زیرکوه مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: روزی ما می‌گفتیم عده‌ای دنبال مذاکره با غرب هستند اما امروز آن جریانی که با مذاکره با غرب مقابله خواهد کرد، جریانی متبلورتر، قوی‌تر و درخشان‌تر در کشورمان است.

,

اسحاقی افزود: جریانی که دنبال مذاکره با غرب بود مخصوصا بعد از شهادت سردار سلیمانی و امروز بعد از شهادت شهید فخری‌زاده که یک شهید سلیمانی در علم و فناوری بود، خیلی کمتر و محوشده در مقابل جریانی است که در مقابله با غرب خواهد ایستاد و اجازه نخواهد داد که دوباره ایران به برجام دیگری روی بیاورد.

, اجازه نخواهد داد که دوباره ایران به برجام دیگری روی بیاورد.,

مجلس؛ دولت را مکلّف به توسعه فناوری هسته‌ای و ایستادگی در برابر بدعهدی آمریکا می‌کند

, مجلس؛ دولت را مکلّف به توسعه فناوری هسته‌ای و ایستادگی در برابر بدعهدی آمریکا می‌کند, مجلس؛ دولت را مکلّف به توسعه فناوری هسته‌ای و ایستادگی در برابر بدعهدی آمریکا می‌کند,

وی تصریح کرد: صحبت ما با دولت در زمینه تقویت علم هسته‌ای باید صحبت قانونی و از مجلس شورای اسلامی باشد.

,

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: در چند هفته گذشته در مجلس طرحی ارائه کردیم و رأی آورد که طبق آن به پیشرفت و توسعه فناوری هسته‌ای باید سرعت ببخشیم و تعداد سانتریفیوژها و سایت‌ها را باید توسعه دهیم.

,

اسحاقی با بیان این‌که مجلس، صحبتی جز صحبت قانونی که نشان‌دهنده عزّت مردم ما باشد، ندارد افزود: صحبت مجلس با دولت، صحبت سخنرانی و گفتاری نیست بلکه صحبت قانونی و عملی است. طبق این طرح دولت مکلف می‌شود در برابر بدعهدی‌های آمریکا بایستد و نسبت به توسعه علم، فناوری، تحقیق، پژوهش و بکارگیری سانتریفیوژهای نسل جدید در چهارچوب مقررات و پروتکل‌های سازمان انرژی اتمی، اقدام کند.

,

برای سخنگوی سازمان انرژی اتمی تأسف می‌خورم

, برای سخنگوی سازمان انرژی اتمی تأسف می‌خورم, برای سخنگوی سازمان انرژی اتمی تأسف می‌خورم,

وی با بیان این‌که اعلام موضع آقای کمالوندی در لحظات ابتدایی ترور شهید فخری‌زاده، بسیار غیرحرفه‌ای بود اظهار کرد: متأسفانه آقای کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی در لحظات ابتدایی این ترور، اعلام کرد تمام دانشمندان هسته‌ای در سلامت به سر می‌برند. من برای وی تأسف می‌خورم.

,

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: سخنگوی سازمان انرژی اتمی، بهتر بود قبل از مصاحبه، اطلاعاتش را کامل کند چراکه جای تأسف دارد و توصیه می‌کنم دفعه بعدی، با تأمل و اطلاعات بیشتری مصاحبه کند.

,

اسحاقی افزود: آقای کمالوندی، اگر شهید فخری‌زاده را از مجموعه وزارت دفاع می‌داند که لازم است خدمت مردم اعلام کنم با شناختی که نسبت به این دانشمند داشتم، جایگاه شهید فخری‌زاده در علم و فناوری هسته‌ای کمتر از علم و فناوری دفاعی نبوده است و در پیشرفت و توسعه علم هسته‌ای، نظرات و جایگاه علمی داشتند.

, در پیشرفت و توسعه علم هسته‌ای، نظرات و جایگاه علمی داشتند.,

وی اظهار کرد: امروز عزیزی را از دست دادیم که نه‌تنها در علم و فناوری حوزه دفاعی بلکه در حوزه هسته‌ای و حتی در حوزه بهداشت و درمان، نظرات قابل تحسین داشت و چهره ماندگار شناخته می‌شد.

, امروز عزیزی را از دست دادیم که نه‌تنها در علم و فناوری حوزه دفاعی بلکه در حوزه هسته‌ای و حتی در حوزه بهداشت و درمان، نظرات قابل تحسین داشت و چهره ماندگار شناخته می‌شد.,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه