اخبار داغ

نایب رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس:

ترور شهید فخری زاده درسی برای دولتمردان است که بدانند به دشمن نمی شود اعتماد کرد

ترور شهید فخری زاده درسی برای دولتمردان است که بدانند به دشمن نمی شود اعتماد کرد
حجت الاسلام حسینی کیا گفت: ترور شهید فخری زاده درسی برای دولت مردان است که بدانند به دشمن نمی شود اعتماد کرد، دشمن هر جا که فرصت پیدا کند به جز قتل و غارت نظام به چیز دیگری فکر نمی کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا در گفتگو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت : ترور دانشمند هسته ای شهید محسن فخری زاده که از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران بود دلیلی بر این است که نمی شود به دشمن اعتماد کرد.

نایب رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس در گفتگو با مرصاد افزود: دشمن تلاش می‌کند که ایران اسلامی ضعیف و ضعیف تر شود اما به لطف خداوند متعال از خون شهید فخری زاده هزاران محسن فخری زاده در واقع رویش پیدا می کند.

وی با بیان اینکه راه این شهید بزرگوار ادامه دارد، بیان داشت : ترور دانشمند هسته ای شهید فخری زاده، درسی برای دولت مردان است که بدانند به دشمن نمی شود اعتماد کرد، دشمن هر جا که فرصت پیدا کند به جز قتل و غارت نظام جمهوری اسلامی به چیز دیگری فکر نخواهد کرد.

نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد : ترور شهید فخری زاده ، پیامی به ملت ایران اسلامی دارد و آن این است که مواظب باشیم که مسیر شهدا به فراموشی سپرده نشود.

وی ادامه داد : عده‌ای برای امنیت و آسایش مردم از جانشان مایه می‌گذارند و اقتدار ایران اسلامی مدیون این خون های ریخته شده است، در شرایط کنونی که برخی ها دنبال رابطه با آمریکا می گردند بدانند که آمریکا اولین حامی رژیم صهیونیستی است و این ترورها در واقع از سوی رژیم صهیونیستی و سرویس های جاسوسی وابسته آنها انجام می شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی کیا خاطر نشان کرد : تلاش کنیم بصیرت و آگاهی هم مردم و هم مسئولین بالا برود چرا که دشمن رحم نخواهد کرد و ترور شهید فخری زاده ها نمونه آن است، مقام معظم رهبری فتوا دادند ما دنبال بمب هسته‌ای نیستیم ولی دشمنان نظام به حداقل های علمی و تحقیقاتی پیشرفت این نظام هم راضی نیستند.

نایب رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس در پایان بیان داشت: هر کسی که در راستای پیشرفت نظام گام بردارد دشمنان نظام ناجوانمردانه دست به ترورش می‌زنند، ما ۱۷ هزار شهید ترور داریم و امروز هم شهید محسن فخری زاده پر کشید و به یاران شهیدش پیوست، روحش شاد و راهش پر رهرو باد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه