اخبار داغ

واکنش دو نماینده البرز در مجلس به ترور شهید فخری‌زاده؛

دانشمندان جوان علم شهدای هسته‌ای را به دوش می‌کشند/ موساد در فکر تعرض و ترور؛ آقایان در خواب مذاکره با بایدن!

دانشمندان جوان علم شهدای هسته‌ای را به دوش می‌کشند/ موساد در فکر تعرض و ترور؛ آقایان در خواب مذاکره با بایدن!
به دنبال ترور شهید هسته ای کشورمان، محسن فخری زاده، علی حدادی و مهدی عسگری نمایندگان البرز در مجلس شورای اسلامی نسبت به این جنایت آمریکا و صهیونیست واکنش نشان دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، به دنبال ترور شهید هسته ای کشورمان، محسن فخری زاده، 2 نماینده استان البرز در مجلس شورای اسلامی نسبت به این جنایت آمریکا و صهیونیست واکنش نشان دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
 
,
, ,
 
,
در پیام توئیتری علی حدادی نماینده ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان و سخنگوی کمیسیون داخلی مجلس آمده است؛  اقدام خباثت آلود صهیونیست‌ ها و استکبار جهانی در ترور شهید محسن فخری زاده دانشمند برتر صنعت هسته ‌ای که از یادگاران دوران دفاع مقدس نیز بودبار دیگر ذلت، کینه و دشمنی آمریکای جهان خوار و رژیم غاصب صهیونیستی را نمایان کرد. قطعا جوانان انقلابی و دانشمند پرچم ایشان را بر دوش خواهند کشید و درس عبرتی بزرگ به دشمنان خواهند داد.
,
 
,
, ,
 
,
همچنین مهدی عسگری نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت؛ انفعال و عقب نشینی دولت غربگدا بلایی بر سر کشور آورده که نه چرخ اقتصاد میچرخد، نه هسته ای. نه حاج قاسم داریم و نه دکتر محسن فخری زاده فخر صنعت هسته ای. موساد تا نطنز و تهران تعرض می کند و آقایان در خواب مذاکره با بایدن. دولت هم کوتاه بیاید مجلس کوتاه نمی آید. از انتقام سخت چه خبر؟
,
 
,
شهید محسن فخری زاده عصر دیروز جمعه  توسط تروریست های کوردل در آبسرد تهران به شهادت رسید.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه