اخبار داغ

بررسی برنامه های آتی فدراسیون تیراندازی در جلسه شورای مدیران

بررسی برنامه های آتی فدراسیون تیراندازی در جلسه شورای مدیران
جلسه شورای مدیران فدراسیون تیراندازی با موضوع روند و بررسی برنامه‌های آتی این فدراسیون برگزارشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، این جلسه صبح امروز 8 آذرماه با حضور علی دادگر رییس، اکبر محمودی مشاور عالی، بدرالملوک کهرنگی نایب رییس بانوان، رضا ملک محمدی دبیر، مرتضی غلامی خزانه دار، محسن نصر اصفهانی مربی تیم ملی تپانچه و روسای کمیته ها این فدراسیون تشکیل و به صورت مجازی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
توجه بیشتر همکاران به امور محوله در دوران دورکاری، بررسی عملکرد تیراندازان در مسابقات آنلاین بین المللی، برنامه ریزی برای برگزاری اردوها در چند شهر با اقلیم های متفاوت و دو اردوی برون مرزی، پیگیری برای برگزاری 5 دوره مسابقات انتخابی جهت انتخاب بهترین نفرات برای بازی های آسیایی، تلاش برای به روز رسانی سلاح های جواد فروغی و هانیه رستمیان و طراحی ساختاری برای آموزش الکترونیک و استفاده از کارشناسان استان ها و .... از موارد مطرح شده در این جلسه 3 ساعته بود.
,
علاوه بر این قرار است لیگ برتر تیراندازی به اهداف پروازی با رعایت پروتکل های بهداشتی ادامه داشته باشد تا رکورد ورزشکاران مورد ارزیابی فدراسیون قرار گیرد.
,
همچنین دراین جلسه محسن نصر اصفهانی مربی تیم ملی تپانچه کشورمان با ابراز رضایت از روند و نحوه تمرین ورزشکاران گزارشی ارائه و از برگزاری تمرینات تیم ملی تپانچه از فردا 9 آذرماه در محل سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی خبر داد.
,
از دیگر مباحث مهم در این جلسه آنلاین، پیشگامی فدراسیون در برگزاری جلسات و ارتباط با هیات های و مدیر کل ورزش و جوانان استان ها در دوران کرونا و اداره امورات بدونه وقفه بود.
,
انتهای پیام؛ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه