اخبار داغ

امام جمعه هرسین:

شهید مدرس الگوی ویژه به عنوان یک نماینده تمام عیار است/ مجلس خانه امید مردم باشد

شهید مدرس الگوی ویژه به عنوان یک نماینده تمام عیار است/ مجلس خانه امید مردم باشد
حجت الاسلام محمد حسین اجرایی گفت: مجلس خانه امید مردم است و باید پناهی باشد برای آنها و مطالبات در آنجا شکل گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمد حسین اجرایی در گفتگو با خبرنگار دیوانگاه ضمن تبریک روز مجلس شورای اسلامی و گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله سید حسن مدرس اظهار داشت: آیت الله مدرس شخصیت بزرگواری بود که با تربیت بزرگانی  همچون آخوند خراسانی و عبدالله مازندرانی وارد مجلس شورای ملی شد و در مجلس هم پذیرفته شد و در مجلس سوم شورای ملی به  نمایندگی از مردم تهران وارد مجلس شدند.

 امام جمعه هرسین افزود: این مجلس به دلیل مقارن شدن با جنگ جهانی اول و فشار خارجی ها  یک سال بیشتر دوام نیاورد و منجر به کودتای  1299 شد که بسیاری از آزادی خواهان مثل سید حسن مدرس دستگیر و زندانی و تبعید شدند.

وی خاطرنشان کرد: آیت الله مدرس در نهایت پس از شکنجه ها و تبعیدها و فشارها به دستور رضاخان در 10 آذرماه سال 1316 به شهادت رسید.

حجت الاسلام اجرایی در ادامه اظهار داشت: شخصیت مدرس یک الگوی ویژه به عنوان یک نماینده تمام عیار است که باید یک الگوی کاملی برای نمایندگان ما باشد همچنانکه در تاریخ جمهوری اسلامی ایران افرادی همچون مدرس ها جلو سوء استفاده ها را گرفتند.

وی افزود: مجلس خانه امید مردم است و باید پناهی باشد برای مردم و مطالبات مردم در آنجا شکل گیرد و و انقلابی گری در آنجا دنبال شود و نباید کار یک نماینده بشود مطالبات شخصی و حزبی! شهید مدرس رفت تا مجلس مردمی باقی بماند و خواسته های مشروع مردم دنبال بشود.

وی گفت: امروز یکی از مشکلات کشور موضوع اقتصاد است و باید نمایندگان عزیز ما پیگیری کنند و راهکارهایی پیدا کنند که منجر بشود به بهبودی وضعیت مردم و مجلس می تواند باعث اعتلا و پیشرفت کشور شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیوانگاه ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه