اخبار داغ

فرمانده سپاه قوچان خبر داد:

توزیع 2640 بسته معیشتی بین نیازمندان قوچان

توزیع 2640 بسته معیشتی بین نیازمندان قوچان
زرقانی گفت: 2640 بسته معیشتی میان نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از ویروس کرونا تاکنون در این شهرستان توسط بسیج سازندگی سپاه ناحیه قوچان توزیع شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی زرقانی، فرمانده سپاه ناحیه قوچان در گفتگو با صبح توس، اظهار کرد: به همت بسیج سازندگی و حوزه ها وپایگاههای  مقاومت بسیج این شهرستان تاکنون 2 هزار و 640 بسته معیشتی میان نیازمند و خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی ادامه داد : ارزش کلی این بسته های معیشتی 792 میلیون تومان بوده که شامل اقلامی همچون برنج، گوشت مرغ و گوشت گوسفند، ماکارونی، رب، روغن و ... بوده است.

,

فرمانده سپاه قوچان با اشاره به توزیع 50 هزار ماسک سه لایه نیمه بهاء توسط گروه جهادی ابراهیم هادی در این شهرستان گفت: ارزش تقریبی این ماسک ها 35 میلیون تومان است که توزیع آن همچنان ادامه دارد اما در راستای نهضت کمک مومنانه تاکنون 51 هزار و 300 ماسک سه لایه میان اقشار محروم این شهرستان توزیع شده است.

,

زرقانی تعداد تیم های فعال در ضد عفونی شهرستان در طول ماموریت کرونا را 562 تیم برشمرد و بیان کرد : 178 تیم تخصصی نیز ماموریت ضد عفونی شهرستان را بر عهده داشتند و تاکنون 290 نوبت ضد عفونی مناطق مختلف در قوچان انجام شده است.

,

فرمانده سپاه ناحیه قوچان ادامه داد: 98 هزار و 530 لیتر ماده ضد عفونی توسط گروه های جهادی علاوه بر توزیع میان نیازمندان, برای ضد عفونی معابر ، ادارات، خودرو ها و ... استفاده شده است.

,

زرقانی اذعان کرد: در راستای نهضت کمک مومنانه 6 هزار غذای گرم میان نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا و 427 گوسفند برای بسته های معیشتی و استفاده در غذای گرم قربانی شده است وتاپایان سال جاری نیزنهضت کمک مومنانه ادامه دارد.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه