اخبار داغ

امام جمعه قروه:

فرماندار قروه باید از زنان خانه دار و نظامیان عذرخواهی کند

فرماندار قروه باید از زنان خانه دار و نظامیان عذرخواهی کند
حجت الاسلام عابدین رستمی به فرماندار این شهرستان پیشنهاد داد در خصوص حواشی مصاحبه ای که با یکی از خبرگزاری ها داشته و موجب آزرده خاطر شهروندان قروه ای شده است از زنان خانه دار و نظامیان عذرخواهی کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام عابدین رستمی امروز و در گفتگو با کُردتودی در ارتباط با مصاحبه اخیر فرماندار قروه اظهار داشت: بعد از مسائلی که در حاشیه سخنان فرماندار قروه اتفاق افتاد ایشان در دفتر امام جمعه حاضر شدند و عنوان کردند که منظور خاصی از سخنان مطرح ‌شده نداشته‌اند و سخنان وی صرفاً در مقام تحلیل آماری بوده‌ است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی,
وی ادامه داد: بنده با عنوان این نکته که موجب رنجش خاطر زنان خانه دار و نظامیان شده‌اید، مصاحبه با رسانه‌های شهرستان به ویژه رسانه‌ای که اصل مصاحبه را منتشر کرده است، به فرماندار پیشنهاد دادم. 
,
 
,
امام جمعه قروه خاطرنشان کرد: به فرماندار بیان کردم که مصاحبه ای جهت شفاف سازی و عذرخواهی داشته باشید و ایشان این قول را به بنده دادند و از آنجایی که ایشان خود را از خانواده ایثارگران می دانند امید است این اتفاق بیفتد.
,
 
,
رستمی ادامه داد: نکته دیگری که قابل توجه هست این است که مخاطبین این سخن حق دارند از ظاهر این گونه اظهار نظر ها ناراحت و رنجیده خاطر گردند و از طرفی هم اخلاق اسلامی به ما توصیه می کند اگر کسی اشکالات خود را می پذیرد و در مقام اصلاح آنها قرار می گیرد عذر او را بپذیریم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه