اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه مطح کرد؛

تشریح اقدامات طرح ظفر7 در استان کرمانشاه/ از کشف 360 فقره سرقت تا دستگیری 250 نفر معتاد متجاهر

تشریح اقدامات طرح ظفر7 در استان کرمانشاه/ از کشف 360 فقره سرقت تا دستگیری 250 نفر معتاد متجاهر
علی اکبر جاویدان در نشست خبری با اصحاب رسانه اقدامات طرح ظفر7 را در استان کرمانشاه تشریح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، سردار علی اکبر جاویدان امروز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: با توجه به رسالتی که به عنوان خادم مردم در بحث تامین نظم و برقراری امنیت داریم و به جهت اینکه بتوانیم اشراف و تسلط خود را در حوزه‌های مختلف امنیتی به اثبات برسانیم سلسله طرح‌هایی را در سراسر استان اجرایی و عملیاتی می کنیم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در این مرحله طرح ظفر ۷ به مدت ۷۲ ساعت در سراسر استان با مشارکت همه نیروهای پلیس اجرائی از جمله کلانتری‌ها، پاسگاه‌ها، پلیس امنیت، آگاهی، امنیت اقتصادی و مبارزه با مواد مخدر اجرایی شد.

وی با بیان اینکه توفیقات خوبی در اجرای طرح ظفر ۷ اشاره کرد و گفت: در حوزه پلیس امنیت سه باند که در جابجایی و قاچاق اسلحه فعال‌بودن مورد شناسایی قرار گرفتند و از آنها در مجموع ۱۶۷ قبضه انواع سلاح شکاری و جنگی کشف و ضبط شد.

سردار جاویدان گفت: همچنین در این حوزه ۵۱ نفر از اراذل و اوباش دستگیر شدند و از ۱۰۰۰ واحد صنفی نیز بازدید به عمل آمد که ۱۴۰ واحد متخلف با هماهنگی مسئولین مربوطه پلمب شدند.

وی ادامه داد: از آنجا که در حوزه پلیس مبارزه با مواد مخدر مقابله با خرده‌فروشان بیشتر نمود دارد لذا این مهم در دستور کار قرار گرفت و طی آن ۴۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر و بالغ بر ۱۰ هزار انواع قرص های روانگردان کشف شد.

فرمانده انتظامی کرمانشاه اظهار داشت: همچنین ۱۰۰ نفر از افراد خرده فروش و ۲۵۰ نفر از معتادین متجاهر دستگیر و با هماهنگی مسئولین مربوطه تحویل مراکز بازپروری شدند.

وی بیان داشت: با دستور قضایی ۲۶ واحد مسکونی هم که در حوزه مواد مخدر فعال بودند پلمب و مالکین آنها نیز تحت تعقیب قرار گرفتند.

سردار جاویدان گفت: در حوزه پلیس آگاهی ۳۶۰ فقره انواع سرقت کشف شد که غالب آنها سرقت وسایل خانگی و نقلیه است که بر این اساس ۴۳ فقره سرقت خودرو ۳۶ فقره سرقت منزل ثبت شده است که به دنبال آن ۲۰۵ سارق و سه نفر مالخر هم دستگیر شدند.

وی از کشف دو فقره قتل خبر داد و بیان داشت: در این رابطه چهار نفر از افرادی که به عنوان قاتل و معاونت در جرم شناسایی و دستگیر شدند.

به گفته سردار جاویدان طی این مدت ۲۷ نفر از مجرمین متواری که تحت تعقیب بودند در سراسر استان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در حوزه پلیس امنیت اقتصادی نیز بالغ بر ۳۲ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف و ضبط شد که غالب آنها لوازم خانگی هستند که از جنوب کشور و شهرستان های غربی استان وارد کرده بودند که بر این اساس ۱۱ نفر از قاچاقچیان دستگیر و چهار دستگاه خودروی آنها نیز توقیف شده است.

سردار جاویدان خاطرنشان کرد: در این طرح در مجموع ۸۵۰ نفر از افرادی که مرتکب جرائم مختلف در حوزه های آگاهی، اطلاعات، مواد مخدر و... فعالیت داشتند دستگیر شدند.

وی افزود: همچنین بالغ بر ۲۴۵ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی که ۲۰۰ دستگاه خودرو و ۴۵ دستگاه موتورسیکلت بودند کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: در مجموع ۷ درصد افزایش سرقت های خرد را در ۸ ماهه امسال داریم که نسبت به مشابه سال قبل بالغ بر ۱۵ درصد کاهش داشته است.

سردار جاویدان اظهار داشت: در حوزه سرقت های مهم و سرقت های مسلحانه نیز ۴۵ درصد کاهش داریم و امیدواریم با اجرای این طرح همچنان شاهد روند کاهشی جرائم باشیم.

وی گفت: به عنوان فرزندان مردم رسالت و وظیفه ما تامین نظم و آرامش جامعه است و در این مسیر نیازمند همراهی و همکاری مردم هستیم و انتظار داریم اگر مردم موارد مشکوکی را مشاهده کردند از طریق سامانه ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین هشداری به مجرمین و افراد قانون‌شکن داشت و افزود: امنیت و آسایش مردم و حفظ جان و مال مردم خط قرمز ماست و فلسفه وجود ما نیز تامین امنیت و آرامش است قطعا سربازان ولایت در نیروی انتظامی با تمام وجود از امنیت مردم دفاع خواهند کرد و اجازه نخواهیم داد افراد قانون‌شکن اقتدار، امنیت و عزت مردم را خدشه‌دار کند و بدون شک برخورد جدی و قاطعانه ای با چنین اشخاصی خواهیم داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه