اخبار داغ

اقدام باشگاه برای بسته شدن پرونده اوساگونا/ پیشنهاد پرسپولیس برای توافق مهاجم آفریقایی

اقدام باشگاه برای بسته شدن پرونده اوساگونا/ پیشنهاد پرسپولیس برای توافق مهاجم آفریقایی
باشگاه پرسپولیس برای بسته شدن پرونده اوساگونا به مهاجم آفریقایی پیشنهاد برای توافق داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کریستین اوساگونا مهاجم آفریقایی یکی از خریدهای ناکام پرسپولیس در نیم فصل دوم فصل گذشته بود که عملکردی دور از انتظار داشت. اوساگونا در طول نیم فصل تنها یک گل برای پرسپولیس به ثمر رساند و با از دست دادن پنالتی آخر در دربی نیمه نهایی جام جذفی خاطره ای بد از خود گذاشت. او در پایان فصل بلافاصله از سوی یحیی گل محمدی در لیست فروش قرار گرفت و از پرسپچولیس جدا شد. این در حالیست که اوساگونا با گذشت قریب به دو ماه از جدایی اش هنوز با پرسپولیس تسویه حساب نکرده و بخشی از مطالبات وی باقی مانده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در چنین شرایطی این احتمال می رفت که اوساگونا نیز همانند سایر خارجی های پرسپولیس برای دریافت مطالباتش به شکایت متوسل شده و پرونده های محکومیت پرسپولیس را قطورتر کند اما ظاهرا مدیران باشگاه علاج واقعه را قبل از وقوع کرده اند و قصد دارند با پرداخت مطالبات باقی مانده اوساگونا با او تسویه حساب کنند.
,
 
,
مدیران باشگاه مبلغ مشخصی را در چند روز گذشته به اوساگونا پیشنهاد داده‌اند تا در صورت تایید طرف مقابل، پرونده این مهاجم نیجریه‌ای به طور کامل بسته شود و ماجرای این مهاجم آفریقایی بدل به یک پرونده جدید برای پرسپولیس نشود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه