اخبار داغ

نماینده مردم اردبیل نیر نمین و سرعین:

دانشجویان نماد حق طلبی و استکبار ستیزی هستند

دانشجویان نماد حق طلبی و استکبار ستیزی هستند
نماینده مردم اردبیل نیر نمین و سرعین گفت: دانشجو که نماد حق‌طلبی و آرمان‌گرایی است با ایفای نقش بی‌بدیل خود، تاریخ‌سازی کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صدیف بدری در گفتگو با خبرنگار سبلان ما، با بیان اینکه شانزدهم آذرماه یادآور رشادت‌های ماندگار دانشجویان آرمان‌خواه در برابر استکبار و استبداد است، اظهار داشت:در این روز دانشجویان آرمانخواهی و غیرت دینی خود را برای ارزش گذاری به عزت و اقتدار مملکت به نمایش گذاشتند و گرامیداشت این روز باعث می شود ظرفیت های جوانان یادآوری شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی افزود: حضور موثر دانشجویان در عرصه‌های مختلف، همواره معادلات را دستخوش تغییر کرده و دانشجو که نماد حق‌طلبی و آرمان‌گرایی است با ایفای نقش بی‌بدیل خود، تاریخ‌سازی کرده است.

,

نماینده مردم اردبیل نیر نمین و سرعین با اشاره به اینکه  دانشجوی آرمانخواه، سیاسی است ولی سیاست باز نیست و نباید اجازه دهد دانشگاه پاتوق گروه های سیاسی خارج از دانشگاه باشد، گفت: دانشجوی سیاسی اهل تحقیق و علم است و برایش فرقی نمی کند که مسئول، چه کسی باشد ولی مهم است که مسئول برای مملکت و مردم کار شایسته انجام دهد.

,

دبیر کمیسیون جهش تولید مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دانشجو باید مطالبه گر باشد، خاطر نشان کرد: مطالبه گری دانشجویان باعث می شود مسئولان و نمایندگان با پشتوانه مردمی محکم تری به پیگیری مشکلات جامعه اقدام کنند.

,

وی در ادامه با اشاره اینکه  شهید فخری زاده از دانشمندان بنام و برجسته کشوری بود که تلاش فراوانی برای صنعت هسته ای و دفاعی میهن اسلامی، تصریح کرد: دانشجویان کشور باید با الگو گرفتن از شهید فخری زاده ها دنبال علم و پیشرفت باشند و در شرایط حساس، کشور را به  بیگانگان بی نیاز سازند.

,

 

,

 

,

 

,

انتهای پیام/آ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه