اخبار داغ

رئیس اداره هواشناسی تویسرکان:

میانگین بارندگی در تویسرکان ۳۰ درصد افزایش یافت

میانگین بارندگی در تویسرکان ۳۰ درصد افزایش یافت
علیرضا شمس الهی گفت: مجموع بارش ها در سال زراعی جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۰ درصد و نسبت به میانگین بلند مدت آن تا تاریخ مشابه ۱۳ درصد افزایش داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا شمس الهی، رئیس اداره هواشناسی تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به بارش های به نسبت خوب و خوشحالی کشاورزان تویسرکانی به همین سبب، گفت: این مرکز هواشناسی بارش های اخیر را ۵٫۲ میلیمتر ثبت کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , عصر همدان,

وی جمع بارش سال زراعی تاکنون را ۱۳۶٫۹ اعلام و اظهار کرد: تا پنج روز آینده بارش قابل توجهی نداریم، اکثر روزها آسمان تویسرکان صاف تا نیمه ابری و البته با کاهش دمای محسوس روبرو هستیم.

,

رئیس اداره هواشناسی تویسرکان افزود: بنابراین با توجه به مجموع بارش ها می توان گفت که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۰ درصد و نسبت به میانگین بلند مدت آن تا تاریخ مشابه ۱۳ درصد افزایش داشته است.

,

شمس الهی همچنین عنوان کرد: حداقل دمای هوا در ۲۴ ساعت گذشته منفی دو درجه سانتیگراد و حداکثر آن هفت درجه سانتیگراد ثبت شده است.

,

وی در ادامه اعلام کرد: در ۲۴ ساعت آینده نیز حداقل دمای هوای تویسرکان منفی پنج درجه سانتیگراد و حداکثر آن هشت سانتیگراد خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه