اخبار داغ

ارائه راهکارهای نظافت صنایع با تجهیزات صنعتی

ارائه راهکارهای نظافت صنایع با تجهیزات صنعتی
یکی از مواردی که امروزه در صنایع بزرگ بسیار حائز اهمیت است، ارائه راهکارهای نظافتی و رعایت اصول بهداشتی توسط تجهیزات نظافت صنعتی است. در صنایع بزرگ به علت حجم بالای آلودگی و زباله های تولیدی، امکان استفاده از تجهیزات نظافت غیر صنعتی یا خانگی وجود ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یکی از مواردی که امروزه در صنایع بزرگ بسیار حائز اهمیت است، ارائه راهکارهای نظافتی و رعایت اصول بهداشتی توسط تجهیزات نظافت صنعتی است. در صنایع بزرگ به علت حجم بالای آلودگی و زباله های تولیدی، امکان استفاده از تجهیزات نظافت غیر صنعتی یا خانگی وجود ندارد. چرا که نوع آلودگی در صنایع بزرگ بسیار متفاوت است، گاهی این آلودگی ها شامل مواد اشتعال زا یا بسیار سخت و بزرگتر هستند که باید توسط تجهیزات نظافت صنعتی جمع آوری شوند. یکی از کارآمدترین ماشین آلات نظافت صنایع، جاروبرقی های صنعتی یا همان مکنده های صنعتی هستند که در انواع مختلفی طراحی و تولید می‌شوند. دلیل تولید جاروبرقی های صنعتی در مدل های مختلف این است که نوع آلودگی در صنایع مختلف با یکدیگر متفاوت است. به همین دلیل شما عزیزان علاوه بر اینکه باید وسیله نظات صنعتی خود را از یک تولید کننده معتبر خریداری کنید، باید عواملی همچون، نوع و میزان آلودگی، فضا و نوع محیطی که می خواهید از جاروبرقی صنعتی جهت نظافت استفاده کنید را در نظر بگیرید. مورد مهمی که می بایست در نظر بگیرید این است که: چه مدت زمانی دستگاه باید کار کند و روشن باشد؟ در ادامه بیشتر در مورد راهکارهای نظافت صنایع توسط ماشین آلات نظافت صنعتی توضیح خواهیم داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

جاروبرقی صنعتی یا تجهیزات نظافتی پیشرفته برای صنایع بزرگ

,

جاروبرقی صنعتی یا همان مکنده صنعتی نوعی وسیله‌ی نظافت صنعتی است که جهت جمع آوری موثر و با کیفیت برای آلاینده های انباشته مورد استفاده قرار می‌گیرد. جاروی صنعتی دستگاهی است که با ایجاد خلاء یا فشار منفی توسط مکنده داخل مخزن، آلودگی ها را به درون مخزن می‌کشاند. از بهترین راهکارهای نظافت در صنایع استفاده از جاروبرقی یا مکنده تجاری و صنعتی است. تمامی جاروبرقی ها صنعتی، خانگی و نیمه صنعتی دارای دو مؤلفه مهم و اصلی تحت عنوان قدرت مکش و سرعت مکش هستند و هر چه میزان قدرت مکش بیشتر باشد توانایی جاروبرقی در مکش مواد سنگین با چگالی بالا بیشتر خواهد بود. هم چنین افزایش شاخصه سرعت مکش، توانایی مکنده صنعتی را در جمع آوری ذرات سبک و غبار گیری بیشتر کرده و سرعت عملیات نظافت را افزایش می‌دهد. در ادامه به شرح 4 نمونه از بهترین تجهیزات نظافتی برای صنایع پرداخته‌ایم.

,

 

,

, ,

جاروبرقی صنعتی آب و خاک

,

جاروبرقی صنعتی آب و خاک برای جمع آوری انواع آلودگی های خشک و تر مورد استفاده قرار می گیرد. مکنده‌ی صنعتی آب و خاک به دلیل دو منظوره بودن و قدرت بالا، در اکثر صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرد. همانطور که می دانید وجود آب، رطوبت و خاک موجب گل و لای و لغزندگی سطوح می‌شود. این امر ممکن است به سطح آسیب رساند. استفاده از مکنده صنعتی آب و خاک می تواند از این آسیب ها جلوگیری کند. جاروبرقی آب و خاک قابلیت جمع آوری انواع آلودگی های جامد و مایع به غیر از مواد اشتعال زا را دارد. این محصول برای محیط های متوسط و بزرگ نظیر کارخانه ها، کارگاه ها، تولیدی ها، آزمایشگاه ها، بیمارستان ها، کلینیک ها، هتل ها، رستوران های بزرگ، مراکز خرید، فروشگاه های بزرگ، مبل‌شویی ها، شرکت های خدماتی و غیره مناسب می‌باشد.

, جاروبرقی آب و خاک,

جاروبرقی کوله ای صنعتی یا کوله پشتی صنعتی

,

جاروبرقی کوله ای یا مکنده کوله پشتی صنعتی یکی دیگر از ماشین آلات نظافت صنایع است که نسبت به دیگر مدل‌ها، کاربری بسیار راحت و آسانی دارد. این مکنده صنعتی با توجه به اصول ارگونومی بدن انسان ساخته شده است. شرکت سازه البرز همواره سعی دارد که با استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا، بهرین و با کیفیت ترین دستگاه های صنعتی، خانگی و نمیه صنعتی را طراحی و تولید کند. جاروبرقی کوله ای برای حفظ امنیت کاربر مجهز به سیستم خنک کننده و مرطوب کننده است. موتور دستگاه برای کاربری آسان و امکان تحرک بیشتر، در قسمت پایین دستگاه تعبیه شده است. این محصول برای تمیز کردن، قفسه ها، راهروها، راه پله ها، هواپیما، سینما، تئاتر، مکان های مذهبی و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد.

, جاروبرقی کوله ای,

 

,

, ,

جاروبرقی صنعتی خاک

,

این جاروی صنعتی تک منظوره، تنها برای جمع آوری زباله های خشک و گرد و غبار کاربرد دارد. این مکنده صنعتی دارای قدرت مکش بسیار بالایی است که برای زدودن خاک و انواع گرد و غبار مورد استفاده قرار می‌گیرد. شرکت سازه البرز با تولید جاروبرقی خاک صنعتی در مدل های 2 و 3 موتوره به شما کمک می کند تا نظافت محیط صنعتی خود را در کوتاه ترین زمان ممکن و به آسانی انجام دهید. این جاروبرقی خاک صنعتی قوی، دارای دو مدل ۲ موتور و۳ موتور می باشد.

,

جاروبرقی اهرمی صنعتی

,

جاروهای اهرمی یا مکنده صنعتی اهرمی کابری بسیار راحت و آسانی دارند به این صورت که در قسمت پشت دستگاه یک دسته برای جا به جایی دستگاه تعبیه شده است که می توانید به راحتی دستگاه را جا به جا کنید. کاربری آسان جاروبرقی صنعتی البرز اهرمی به دلیل عملکرد راحت اهرم برای تخلیه دستی آلودگی ها نسبت به دیگر جاروبرقی های صنعتی حرف اول را می‌زند. کاربرد این دستگاه برای سالن‌های بسیار بزرگ مثل کارخانه ها می‌باشد. به دلیل کاربری آسان، تقاضای این محصول از جانب مشتریان زیاد است به همین دلیل شرکت سازه البرز این محصول را در تعداد بالا به تولید می‌رساند.

, جاروبرقی صنعتی البرز,

شرکت سازه البرز از پیشگامان تولید جاروبرقی های صنعتی

,

سازه البرز با بیش از 30 سال سابقه درخشان در زمینه تولید انواع جاروبرقی های صنعتی، نیمه صنعتی و خانگی آماده ارائه انواع خدمات به کارخانه ها و صنایع بزرگ می‌باشد. این شرکت صنعتی با تولید محصولات قدرتمند و با استفاده از قطعات ایرانی توانسته است جایگاه خوبی را در بازار ایران و در کنار رقبای خود کسب کند. برای خرید و ثبت سفارش می‌توانید به فروشگاه اینترتنی سازه البرز مراجعه کنید.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه