اخبار داغ

رئیس انجمن کامیونداران شهرستان اسدآباد مطرح کرد؛

رانندگان تریلرها، صنفی زحمتکش و بی‌ادعا/گرانی قطعات و کمبود لاستیک فاجعه بار است

رانندگان تریلرها، صنفی زحمتکش و بی‌ادعا/گرانی قطعات و کمبود لاستیک فاجعه بار است
علی هاتفی با اشاره به اینکه 3 هزار و 850 راننده دارای بیمه تأمین اجتماعی در بخش حمل و نقل جاده ای شهرستان اسدآباد، به عنوان سفیران بی ادعا در این شرایط کرونایی یک روز هم استراحت ندارند، گفت: این در حالی است که مشکلات آنان در زمینه گرانی روغن و قطعات، کمبود لاستیک همچنان پا بر جاست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی هاتفی، رئیس انجمن کامیونداران شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به نامگذاری 26 آذر به عنوان روز حمل و نقل، اظهار کرد: رانندگان کامیون و تریلرها به عنوان سفیران بی ادعا در جاده‌های سخت با جابه جایی کالا در تلاش هستند و در واقع با جان و مالشان برای پیشرفت و آبادانی و برای توسعه همه جانبه اقتصاد و تولید در همه زمینه ها از کشاورزی گرفته تا کارخانجات لحظه لحظه های زندگیشان در جاده‌ها با عشق سپری کرده و می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با اشاره به شرایط سخت و ویژه کرونایی، تصریح کرد: در این شرایط شاید بسیاری از شغلها و صنف‌های مختلف تعطیل شدند، اما می‌توان گفت رانندگان حمل و نقل باربری در این ایام یک روز هم تعطیلی نداشتند و در برابر همه خطرات را به جان خریدند تا کالاها در شهرهای مختلف جا به جا شود.

,

رئیس انجمن کامیونداران شهرستان اسدآباد با بیان اینکه شهرستان اسدآباد با وجود 3 هزار و 850 راننده کامیون و تریلر که بیمه شده تأمین اجتماعی هستند، در بخش حمل و نقل حرف برای گفتن دارد، تصریح کرد: البته هزار و 400 راننده هم در این بخش داریم که در معادن مشغول کار بوده و بسیاری از آنان فاقد بیمه هستند.

,

وی با اشاره به این شرایط سخت اقتصادی، به مشکلات پیش روی کامیونداران پرداخت و افزود: امروز نه تنها ما با مشکل کمبود لاستیک برای تریلر و کامیون‌ها مواجه‌ایم بلکه در زمینه تأمین روغن، قطعات و وسایل خودرو با مشکل روبرو هستیم.

,

هاتفی با اشاره به افزایش سرقت باطری و قطعات کامیون‌ در این شهرستان، گفت: متأسفانه آمار سرقتها هر روز بالاتر می رود و با وجود گرانی این قطعات و این شرایط اقتصادی برای کامیونداران مقرون به صرفه نیست.

,

وی کمبود لاستیک برای کامیون‌ها و تریلرها را فاجعه بار خواند و گفت: متأسفانه نظارت خوبی بر قیمت های لاستیک نمی شود.

,

رئیس انجمن کامیونداران شهرستان اسدآباد یادآور شد: در شهرستان اسدآباد بیش از 5 هزار تریلر و کامیون وجود دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه