اخبار داغ

نماینده مردم نهاوند در مجلس در دیدار با رئیس بنیاد مستضعفان مطرح کرد؛

ایجاد کارگروهی جهت بررسی زمینه‌های سرمایه‌گذاری بنیاد مستضعفان در نهاوند

ایجاد کارگروهی جهت بررسی زمینه‌های سرمایه‌گذاری بنیاد مستضعفان در نهاوند
علیرضا شهبازی گفت: با توجه به مشکلات شهرستان نهاوند در دیدار با رئیس بنیاد مستضعفان خواستار توجه بیشتر مسئولان برای حل مشکلات این منطقه شدیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ علیرضا شهبازی، نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز در خصوص مشکلات و کمبودهای شهرستان نهاوند با پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان دیدار و گفت‌وگو کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

شهبازی گفت: در این دیدار موارد و درخواست‌های مطرح‌شده شهرستان به اطلاع رئیس بنیاد مستضعفان رسید و دستور پیگیری و حل برخی از این مطالبات صادر شد.

,

وی با اشاره به این درخواست‌ها اظهار داشت: درخواست مساعدت در خصوص هزینه‌های ضروری جهت بازسازی و راه‌اندازی مدرسه شهید مفتح واقع در انتهای کوچه شهید ناصری منطقه پای قلعه نهاوند برای اجرای برنامه‌های آموزشی، فرهنگی، بسیج سازندگی و اشتغال‌زایی و موافقت ضمنی آموزش‌وپرورش شهرستان با این اقدام که دستور مساعدت داده شد.

,

شهبازی گفت: با توجه به وجود نقاط محروم و دورافتاده در شهرستان نهاوند در خصوص رفع محرومیت این مناطق از ریاست محترم بنیاد مستضعفان خواسته شد توجه ویژه مساعدت و دستورات لازم را صادر کنند.

,

وی به بخشی از دستورات داده‌شده در این دیدار اشاره کرد و افزود: مقرر شد درزمینهٔ حمایت و احیای دام‌پروری‌های آسیب‌دیده در سطح شهرستان نهاوند مساعدت شود.

,

نماینده نهاوند ادامه داد: همچنین عودت یک دستگاه آمبولانس به درمانگاه ساخته‌شده توسط بنیاد محترم علوی در شهر فیروزان با توجه به نیاز مبرم این منطقه و اختصاص مبالغی از محل درآمد کارخانه سیمان نهاوند به نیازمندان شهرستان نهاوند در راستای محرومیت‌زدایی و مسئولیت اجتماعی کارخانه از دیگر موارد مصوب شده در این جلسه بود.

,

وی گفت: با توجه به جایگاه خدمت‌رسانی بنیاد علوی به محرومین سراسر کشور، دستور همکاری و حمایت از نیروهای جهادی شهرستان نهاوند صادر شد که اقدام بسیار خوبی است.

,

شهبازی اظهار داشت: با توجه به توانمندی‌های بالقوه شهرستان نهاوند در امور کشاورزی، باغداری، شیلات، دامداری و صنایع وابسته طی دستوراتی کارگروهی در جهت بررسی زمینه‌های سرمایه‌گذاری بنیاد مستضعفان در شهرستان تشکیل می‌شود.

,

وی با اشاره به‌ضرورت محرومیت‌زدایی در مناطق کم برخوردار کشور، عنوان کرد: شهرستان نهاوند یکی از مناطقی است که علیرغم اقدامات صورت گرفته همچنان نیازمند توجه ویژه مسئولین است.

,

نماینده نهاوند در مجلس در پایان گفت: خوشبختانه طی این دیدار دستورات خوبی از طرف رئیس بنیاد مستضعفان باهدف حمایت و همراهی مردم شهرستان نهاوند در حوزه‌های مختلف صادر شد لذا امیدواریم با همدلی مسئولین در استان و شهرستان شاهد پیشرفت و توسعه شهرستان بیش‌ازپیش باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه