اخبار داغ

ویروسی جهش یافته با چهره ای جدید؛

ویروس کرونای انگلیسی در کمین جهان

ویروس کرونای انگلیسی  در کمین جهان
ویروس کرونا با چهره ی جدید و جهش یافته در حال ورود به جامعه ی جهانی است در صورت انتشار این ویروس جدید همه گیری کرونا وارد مرحله ی تازه ای می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، به دنبال اعلام روز چهار شنبه «مت هنکاک» وزیر بهداشت انگلیس مبنی بر کشف گونه ی جدید و جهش یافته ویروس کرونا، از روز یک شنبه محدودیت های جدیدی در این کشور اعمال شد و مناطق جنوب شرقی انگلیس را که در سطح سوم محدودیت ها هستند وارد سطح چهارم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وزیر بهداشت انگلیس با بیان اینکه ممکن است محدودیت ها تا ماه ها و تا واکسینه شدن تمام شهروندان انگلیسی ادامه داشته باشد، از مردم خواست تا با دقت بیشتری بهداشت را در روزمرگی شان رعایت کنند.

,

هنوز عدم تاثیر واکسن کنونی روی ویروس جدید ثابت نشده و این در حالی است که عملیات تزریق واکسن کرونا از سه‌شنبه ۱۸ آذر در سراسر انگلیس آغاز شده است.

,

وی با اعلام اینکه بالغ بر ۳۵۰ هزار نفر واکسینه شدند، گفت: دولت این کشور امیدوار است که تا تابستان سال آینده جمعیت ۶۶ میلیون نفری این کشور واکسینه شوند.

,

«مت‌ هنکاک» عنوان کرد که این ویروس با سرعت بیشتری نسبت به گونه فعلی کرونا در حال گسترش در مناطق جنوب شرق انگلیس است و تا کنون بیش از هزار مورد ابتلا به آن شناسایی شده است.

,

با توجه به نزدیک شدن سال جدید میلادی و همچنین جشن کریسمس، ساکنان مناطق جنوب شرقی و پایتخت انگلیس برای جشن گرفتن این ایام از شهر خود خارج می شوند.

,

وزیر بهداشت این کشور رفتار مردم و مسافرت های غیر ضروری این ایام را غیر مسئولانه دانست و به برخورد قاطع با کسانی که بدون ضرورت مسافرت می کنند تاکید کرد.

,

با انتشار خبر جهش ویروس کوید 19 و شناسایی ویروس جدید برخی کشور ها پرواز های با مقصد انگلیس را تعلیق کرده اند.

,

آمار شیوع کرونا در انگلیس همچنان رکورد می‌زند و این کشور پس از ایتالیا بیشترین آمار فوتی‌ها در قاره سبز را ثبت کرده است. بر اساس گزارش وزارت بهداشت انگلیس تاکنون ۲ میلیون ۴ هزار و ۲۱۹ نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده و بالغ بر ۶۷ هزار و ۷۵ نفر نیز زندگی خود را از دست داده‌اند.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه