اخبار داغ

نقدی بر عملکردی هیئت فوتبال شهرستان بهار؛

انحلال تک به تک تیم های فوتبال در بهار

انحلال تک به تک تیم های فوتبال در بهار
فوتبال یکی از محبوبترین ورزش های دنیاست و بیش از نیمی از مردم جهان در شمار طرفداران این بازی هستند، در کشور ما نیز این ورزش طرفداران خود را داشته و جزء اولین انتخاب های پسربچه هاست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، هم اکنون در شهرستان بهار چهار تیم به نام های ذوب فلزات بهار با سابقه حدودا ۲۰ ساله، تیم شهدای باباعلی با سابقه ۷ ساله و تیم های صنایع دستی لالجین  و پهنه بر در لیگ های مختلف استان بازی می کنند.

این در حالیست که پیش از این تعداد بیشتری تیم فوتبال در بهار فعالیت داشت، اما به دلیل عدم حمایت مسئولین و بالا بودن هزینه های تیم داری این تیم ها منحل شدند و تیم های حال حاضر نیز به سختی دوران خود را سپری می کنند.

به سراغ یکی از فوتبالیست های قدیمی شهر رفتیم و نظر وی را در مورد عملکرد هیئت فوتبال جویا شدیم. وی عدم حمایت از تیم های ورزشی، نبود اتحاد بین بزرگان فوتبال شهر، نبود باشگاه ورزشی پایدار و نبود تیم پایه را از معضلات ورزش فوتبال در این شهر دانست و گفت: اگر یک باشگاه ورزشی با تیمهای متولی در شهر بهار وجود داشته باشد که جوانان را به خود جذب کنند این جوانان می‌توانند در اینجا فعالیت مستمر داشته باشند اما چنین اتفاقی در این جا نیفتاده است.

در ادامه به سراغ یکی دیگر از بازیکنان تیم ذوب فلزات بهار رفتیم. وی با گلایه عدم حمایت از تیم های فوتبال گفت: هیچ حمایتی از تیم های فوتبال نمی شود، از سال گذشته تاکنون تیم ذوب فلزات فعالیتش متوقف شده و باشگاهی با قدمت بیست ساله در حال فروپاشی است.

امسال آخرین سال فعالیت باشگاه بابا علی است

در ادامه با مهدی مرادی یکی از باشگاه داران بهار هم صحبت شدیم . باشگاه باباعلی متعلق به روستای باباعلی است و هم اکنون تیم بزرگسال آن در لیگ برتر استان بازی می کند. وی در گفتگو با خبرنگار ما به سابقه ۷ ساله باشگاه داری در روستای باباعلی اشاره کرد و گفت: این آخرین سال باشگاه داری من است و به علت هزینه های بالا و نبود حمایت از تیم های فوتبال دیگر با این روند نمی توانم به کارم ادامه دهم و علی رغم میل باطنیم مجبورم که باشگاه داری را کنار بگذارم.

در چهار سال اخیر پنج بار رئیس اداره ورزش بهار عوض شده

 وی به سابقه قهرمانی در لیگ دسته دو استان، دو دوره نایب قهرمانی در لیگ دسته دو و دسته سه و قهرمانی در لیگ دسته یک این تیم اشاره کرد و گفت: در مدت ۶ سال موفق به کسب ۴ مقام شدیم  ؛ اما با این سابقه  و موفقیت ناگزیریم  با تیم داری و باشگاه داری خداحافظی کنیم.

مدیر باشگاه باباعلی با انتقاد از عدم توجه مسئولین استانی به باشگاههای فوتبال گفت: زمانی بیش از ۱۰ تیم فوتبال در بهار داشتیم اما الان تیمی نمانده، کل بودجه استان برای تیم پاس هزینه می شود، ما نیز اسپانسری نداریم و با این وضعیت کرونا وضعیت مالی خوبی نداریم که به کارمان ادامه دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,
,
,
,
,
,
,
,
, امسال آخرین سال فعالیت باشگاه بابا علی است,
,
,
,
, در چهار سال اخیر پنج بار رئیس اداره ورزش بهار عوض شده,
,
,
,
,

وی با انتقاد از نبود ثبات در مدیریت اداره ورزش و جوانان بهار گفت: در طی ۴ سال ۵ رئیس اداره در آن عوض شده و افرادی در آن به ریاست گمارده می شوند که بومی نیستند و اصلا نمی دانند باباعلی کجاست.

رییس هیئت فوتبال بهار سرش شلوغ شده، دیگر وقت کافی برای هیئت  ندارد

مرادی مشغله زیاد رئیس هیئت فوتبال بهار و فرصت کم او برای هیئت ، نبود حمایت از تیم های فوتبال و نداشتن تیم پایه را از مشکلات فوتبال شهرستان دانست و با تشکر از رئیس اداره ورزش و جوانان گفت: از وقتی آقای صفی زاده به ریاست اداره ورزش بهار منصوب شده، حرکت در ورزش بهار احساس می شود، اما مشکل اصلی ما این است که مسئولان استانی ما در خوابند و کاری برای حفظ و نگهداری تیم ها نمی کنند، مشکل اصلی ما پول است و کم کاری مسئولین.

وضعیت پنج سال پیش را با الان مقایسه نکنید

در ادامه به سراغ رئیس اداره ورزش و جوانان بهار علیرضا صفی‌زاده رفتیم وی با بیان اینکه افرادی که معترض هستند باید راهکار ارائه دهند؛ اظهار داشت: سال گذشته دو تیم از بهار در لیگ برتر استان داشتیم که یکی قهرمان و دیگری نایب قهرمان شد، ودر حال حاضر  هشت تیم در لیگ برتر استان داریم که دو تیم از بهار است و این عملکرد هیئت فوتبال است.

 صفی زاده ادامه داد: هم اکنون فوتبال کل کشور و استان به دلیل بحران مالی به مشکل بر خورده، پول نیست، لیگ جوانان استان همدان زمانی با بیست تیم برگزار می شد، اما  با سه و چهار تیم برگزار می شود؛ چون تیم داری اسپانسر می‌خواهد و هزینه بر است.

وی به برگزاری چندین جلسه برای رفع مشکل هیئت فوتبال اشاره کرد و گفت: آماده دریافت راهکار در همه رشته ها هستیم اما با تخریب مشکل حل نمی شود و منتقدین خودشان بیایند راهکار بدهند، پیشنهاد دادیم یا بیایند کمک کنند یا ریاست را برعهده بگیرند اما قبول نکردند، برخی انتقاد ها تبدیل به غرض ورزی شده؛ برخی شرایط ورزش و فوتبال امروز را با پنج سال پیش مقایسه می کنند در صورتی که شرایط به کلی تغییر کرده و هزینه ها مثل سابق نیست.

گفتنی است که پس از تهیه گزارش فوق و انتقادات موجود درباره عملکرد هیئت فوتبال شهرستان با نظر رئیس هیات فوتبال استان و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان، رئیس هیات فوتبال شهرستان بهار تغییر کرد و حامد رنجبر صولتی به عنوان سرپرست هیئت فوتبال شهرستان انتخاب و مهدی الوندی که سابقه ۹ ساله ریاست هیئت فوتبال شهرستان را بر عهده داشت به عنوان رئیس هیات داوران استان منصوب شد تا شاید این تغییرات باعث تحولی در فوتبال شهرستان بهار شود.

,
,
, رییس هیئت فوتبال بهار سرش شلوغ شده، دیگر وقت کافی برای هیئت  ندارد,
,
,
,
, وضعیت پنج سال پیش را با الان مقایسه نکنید,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه