اخبار داغ

مداح اهل‌بیت(ع) مطرح کرد؛

شهید سلیمانی؛ الگوی تمام مردم دنیا/ ادامه مسیر حاج قاسم، سخت‌ترین سیلی به دشمن است

شهید سلیمانی؛ الگوی تمام مردم دنیا/ ادامه مسیر حاج قاسم، سخت‌ترین سیلی به دشمن است
سبزه‌کار با بیان این‌که شهید سلیمانی، الگوی تمام مردم دنیا است گفت: سخت‌ترین سیلی که تمام پیروان حاج قاسم می‌توانند به دشمن بزنند، ادامه‌دادن خط، مشی و مسیر شهید سلیمانی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی سبزه‌کار مداح اهل‌بیت (ع) در گفت‌وگو با خاورستان، در مورد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شهدای خوب و مردمی زیادی داشتیم اما هیچ کدامشان به اندازه حاج قاسم سلیمانی بین مردم محبوب نبودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

وی افزود: حاج قاسم اهل شعار دادن نبود بلکه مرد میدان عمل بود.

,

این مداح اهل‌بیت (ع) بیان کرد: در مصاحبه‌های محافظان سردار سلیمانی بیان شده سردار سلیمانی اهل دستور دادن و نگاه کردن از دور نبود و همیشه در وسط میدان نبرد حضور داشت.

,

سبزه‌کار عنوان کرد: مردم نیز حضور میدانی سردار سلیمانی را در صحنه‌های مختلف شاهد بودند و وقتی مردم این صحنه‌ها را از حضور حاج قاسم می‌دیدند علاقه آن‌ها به سردار بسیار زیاد می‌شد و به این دلایل بود که حاج قاسم سلیمانی به سردار دل‌ها معروف شد.

,

تشییع میلیونی حاج قاسم در عراق و ایران دنیا را تکان داد

, تشییع میلیونی حاج قاسم در عراق و ایران دنیا را تکان داد, تشییع میلیونی حاج قاسم در عراق و ایران دنیا را تکان داد,

وی به تشییع میلیونی سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: گاهی اوقات شاهد حضور جمعیت زیادی از مردم در مراسم تشییع‌هایی در ایران هستیم اما برای مراسم تشییع شهدای مقاومت که در راس آن‌ها سردار سلیمانی حضور داشتند شاهد حضور جمعیت زیاد در شهرهای کاظمین، کربلا، نجف و سامرا در عراق و در شهرهای قم، مشهد، تهران و کرمان در ایران بودیم.

,

این مداح اهل‌بیت(ع) افزود: حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع سردار سلیمانی دنیا را تکان داد و نام، یاد و عکس حاج قاسم در دل غربی‌ها نفوذ کرد. تصاویر موجود در فضای مجازی و رسانه‌ها گواه این مطلب است.

,

حاج قاسم سردار دل‌های تمام مردم دنیا است

, حاج قاسم سردار دل‌های تمام مردم دنیا است, حاج قاسم سردار دل‌های تمام مردم دنیا است,

سبزه‌کار عنوان کرد: حاج قاسم سلیمانی سردار مقاومت، تنها سردار دل‌های ایرانی‌ها نبود بلکه ایشان سردار دل‌های تمام مردم دنیا بوده و است.

,

وی به ویژگی‌های سردار سلیمانی اشاره کرد و افزود: سردار سلیمانی هیچ‌وقت خودش را از بقیه جدا نمی‌دانست و در عمق مردم بود؛ مقام معظم رهبری نیز در خصوص مردمی‌بودن سردار سلیمانی گفته بودند:" برای پیدا کردن حاج قاسم باید بین مردم به دنبال او گشت". سردار سلیمانی خودش را تافته جدا بافته نمی‌دانست که چون من فلان شخصیت هستم باید جدای از مردم باشم.

,

این مداح اهل‌بیت(ع) بیان کرد: خاکی بودن و اخلاص داشتن حاج قاسم باعث شد تمام دنیا، نگاه دیگری به ایشان داشته باشند.

,

مسئولان راه شهید سلیمانی را ادامه دهند

, مسئولان راه شهید سلیمانی را ادامه دهند, مسئولان راه شهید سلیمانی را ادامه دهند,

سبزه‌کار تصریح کرد: امیدوارم تمام مسئولان ما شیوه، روش و راه حاج قاسم را ادامه دهند. اگر مسئولان این مسیر را ادامه دهند قطعا ایران عجیب و تافته جدابافته‌ای در تمام دنیا خواهیم داشت.

,

وی در خصوص نقش یک مداح برای معرفی شخصیت حاج قاسم، اظهار کرد: با توجه به این‌که سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با روزهای فاطمیه همزمان شده بود من در تمامی جلساتی که سال گذشته داشتم قسمتی از کار مداحی‌ام را برای حاج قاسم اختصاص داده بودم؛ از شور گرفته، تا واحد خواندن، نوحه و روضه در تمامی جلسات عزاداری حضرت فاطمه زهرا(س) یاد و نام حاج قاسم زینت افزای مجالس بوده و خواهد بود.

,

حاج قاسم؛ الگوی تمام مردم دنیا

, حاج قاسم؛ الگوی تمام مردم دنیا, حاج قاسم؛ الگوی تمام مردم دنیا,

این مداح اهل‌بیت(ع) عنوان کرد: هدف از ذکر و یاد حاج قاسم در جلسات عزاداری این بود که مردم بدانند حاج قاسم برای همه یک الگو بود و الگو خواهند ماند. حاج قاسم مقطعی نبود که در برهه از زمان وجود داشته باشد و بعدها فراموش شود.

,

سبزه‌کار افزود: حاج قاسم الگویی برای تمامی افراد در تمامی مقاطع سنی شد.

, سبزه‌کار افزود: حاج قاسم الگویی برای تمامی افراد در تمامی مقاطع سنی شد., سبزه‌کار افزود: حاج قاسم الگویی برای تمامی افراد در تمامی مقاطع سنی شد.,

وی اظهار کرد: ما مداح‌ها رسالت بسیار بزرگی داریم و آن هم این است که از افراد بزرگی که در راه خدا خود را فدا می‌کنند در جلسات نام ببریم و یاد کنیم.

,

"ما ملت امام حسینیم"

, "ما ملت امام حسینیم", "ما ملت امام حسینیم",

این مداح اهل‌بیت(ع) عنوان کرد: اهل‌بیت (ع) خود را در راه خدا فدا کردند و شهید سلیمانی نیز شاگرد مکتب اهل‌بیت (ع) بود. این حرف سردار سلیمانی که "ما ملت امام حسینیم" تاریخی شد و ماندگار خواهد ماند.

,

سبزه‌کار به هراس دشمن از حاج قاسم اشاره و عنوان کرد: دشمن حاج قاسم را مانعی برای انجام کارهایش می‌دانست. هر جا مشکل و درگیری بود و کسی جرات حضور نداشت، حاج قاسم و همراهانش آن‌جا حضور پیدا می‌کردند.

,

وی گفت: کسی فکر نمی‌کرد که داعش از بین برود چراکه از طرف غرب به حدی از داعش حمایت شده بود که روز به روز در حال پیشرفت بودند اما حضور حاج قاسم و مدافعان حرم در مناطق حضور داعش، باعث شده بود حاج قاسم به خار چشمی برای دشمن تبدیل شود.

,

این مداح اهل‌بیت(ع) اظهار کرد: مردم تمام کشورها متوجه شکست آمریکا و داعش شده بودند و حاج قاسم با اقتدار کامل از حذف داعش تا مدت زمان مشخص خبر داد و همین اتفاق نیز افتاد.

,

حاج قاسم؛ مالک اشتر زمان

, حاج قاسم؛ مالک اشتر زمان, حاج قاسم؛ مالک اشتر زمان,

سبزه‌کار تصریح کرد: تمام دشمنان اسلام از حضور حاج قاسم، مالک اشتر زمان، در منطقه هراس داشتند.

,

ادامه مسیر حاج قاسم سخت‌ترین سیلی به دشمن است

, ادامه مسیر حاج قاسم سخت‌ترین سیلی به دشمن است, ادامه مسیر حاج قاسم سخت‌ترین سیلی به دشمن است,

وی به انتقام از دشمن اشاره کرد و گفت: سخت‌ترین سیلی که تمام پیروان حاج قاسم می‌توانند به دشمن و آمریکا بزنند، ادامه‌دادن خط، مشی و مسیر شهید سلیمانی است.

,

این مداح اهل‌بیت(ع) افزود: به گفته امام خمینی (ره) "بکشید ما را، ملت ما زنده‌تر می‌شود" و به معنای واقعی همین است چراکه ملت ما از شهادت ترسی ندارد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه