اخبار داغ

فرمانده لشکر 10 سیدالشهدا(ص) کرج؛

شهید سلیمانی مرد مدیریت آنی تحولات پیچیده بود/ اخلاص و توکل به خدا؛ توشه کوله جنگی حاج قاسم

شهید سلیمانی مرد مدیریت آنی تحولات پیچیده بود/ اخلاص و توکل به خدا؛ توشه کوله جنگی حاج قاسم
سردار رستمعلی رفیعی گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری حاج قاسم و یارانش به کل بشریت خدمت کردند و این اقدامات بزرگ جز ماندگار دستاوردهای انقلاب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرمانده لشکر 10 سیدالشهدا (ص) کرج با اشاره به اینکه حاج قاسم شهید بین المللی مقاومت و اسطوره ای بی بدیل است، در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: شهدا برای دفاع از اسلام جنگیدند و امروز اسلام ناب محمدی (ص) در سراسر دنیا طرفداران و معتقدین خود را دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
سردار رستمعلی رفیعی استکبار ستیزی و نفی سلطه را جز شاخصه اصلی شهدا دانست و افزود: در چهل و 42 سالگی انقلاب دست زور دشمن را از مرزهای ایران تا دوردست ها حتی در عمق غرب آسیا دور کرده ایم، شهیدان به دنبال استقلال خواهی بودند و امروز استقلال مرزها، فرهنگی و آرمان های انقلاب در منطقه حفظ شده است.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه شهدا به دنبال حفظ کرامت انسانی بودند، اظهار داشت: حفاظت و صیانت از اهل تسنن و مسیحیت حاصل خون شهیدان در دفاع از حرم بود که به تعبیر مقام معظم رهبری حاج قاسم و یارانش به کل بشریت خدمت کردند و این اقدامات بزرگ جز ماندگار دستاوردهای انقلاب است.
,
 
,
سردار رفیعی شهدا را فدائیان راه آرمان های انقلاب دانست و تصریح کرد: حاج قاسم دو خصوصیت اخلاص و توکل به خدا را توشه کوله جنگی اش دانسته و در مراسم معارفه اش در سپاه قدس هم این موضوع را عنوان کرد، یکی از مهم ترین آثار اخلاص شهید سلیمانی حضور وی در بطن مردم بود.
,
 
,
وی با اشاره به تلاش سردار سلیمانی برای احیا باورهای دینی، گفت: مسئولین اگر قرار است در دستگاه معرفتی خدا عزیز شوند باید نزد مردم محبوبیت داشته و گره گشای کار آنها باشند، خصوصیت بارز شهید سلیمانی مدیریت تحولات پیچیده به صورت آنی بود، سردار دل ها منتظر نمی ماند.
,
 
,
سردار رفیعی افزود: حضور در سیل خوزستان، دفاع از حیثیت اسلام و انقلاب در غرب آسیا، همراهی با جوانان و دیگر خدمات سردار نشان می دهد که همواره حاج قاسم در میدان عمل حضور داشت، برای تداوم مکتب حاج قاسم باید این شهید را همانگونه که هست به مردم معرفی کنیم.
,
 
,
فرمانده لشکر 10 سیدالشهدا (ص) کرج در خاتمه با اشاره به اینکه برای ماندگاری مکتب سردار سلیمانی باید باید از غلو و افراط، احساسات و شعار پرهیز کنیم و قاسم سلیمانی را با نماد سرباز ولایت که خودشان هم فرموده بودند روی قبرشان حک شود به عموم بشناسانیم.
,
 
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه