اخبار داغ

دبیر ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز:

البرز با کرونا، آلودگی هوا و وارونگی دما دست و پنجه نرم می‌کند/ عبور از زمستان با تلفات کم در گرو رعایت مردم

البرز با کرونا، آلودگی هوا و وارونگی دما دست و پنجه نرم می‌کند/ عبور از زمستان با تلفات کم در گرو رعایت مردم
علیرضا سلیمانی گفت: به واسطه استمرار آلاینده‌ها و کووید 19، شهروندان باید از حضور در فضاهای بسته و سرپوشیده خودداری کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، دبیر ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز امروز سه شنبه با اشاره به اینکه متاسفانه آلودگی هوا موجب ماندگاری ویروس کرونا در محیط می شود، گفت: به واسطه استمرار آلاینده ها و کووید 19، شهروندان باید از حضور در فضاهای بسته و سرپوشیده خودداری کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ت, ت, یتریک, یتریک,
علیرضا سلیمانی به افزایش شیوع ویروس کرونا با سرما اشاره کرد و افزود: استفاده از ماسک، رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و عدم حضور در اماکن عمومی مهم ترین مولفه هایی است که مردم باید در این زمان حساس به آن توجه داشته باشند.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه رعایت موارد مذکور باعث می شود زمستان را با کمترین تلفات سپری کنیم، اظهار داشت: با توجه به اینکه ورود ذرات آلاینده به داخل خون می تواند خطرات جدی را برای افراد به همراه داشته باشد، مردم باید با در خانه ماندن، نوشیدن مایعات و خودداری از انجام فعالیت های ورزشی از خود مراقبت کنند.
,
 
,
دبیر ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز در خاتمه حذف سبزیجات و غذاهای بی ارزش را اقدام موثر دیگر در راستای کاهش آسیب های ناشی از آلودگی هوا دانست و تصریح کرد: البرز با آلودگی هوا، کرونا و وارونگی دما دست و پنجه نرم می کند در نتیجه گروه های حساس باید از تردد غیر ضروری در سطح شهر خودداری کنند.
,



انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه