اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

شهادت حاج قاسم سرعت افول استکبار را دوچندان کرده است

شهادت حاج قاسم سرعت افول استکبار را دوچندان کرده است
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه شهادت سردار سلیمانی هرگز او را کمرنگ نکرد و نیرو آفرین و تحرک آفرین بود گفت: سرعت سقوط آمریکا و استکبار را بیشتر کرده است، آمریکایی که در سراشیبی سقوط خود قرار دارد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حجت‌الاسلام عبدالله حاج‌صادقی عصر امروز   در مراسم سالگرد شهادت شهید حاج احمد کاظمی و اولین سالگرد شهادت سانحه هواپیمایی اوکراین اظهار کرد: صحبت من با دشمنان اسلام و ایران این است که بزرگترین آرزوی شخصی سردار سلیمانی شهادت بود، او بی تاب شهادت بود و پیرو امامی بود که خطاب به ابن ملجم فرمود ضربت تو مرا به آرزویم رساند؛ شهادت سردار سلیمانی عامل بقاء او شد و اکنون مکتبی به اسم مکتب سلیمانی بنا شده است که روز به روز به آن اضافه خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه شهادت سردار سلیمانی هرگز او را کمرنگ نکرد و نیرو آفرین و تحرک آفرین بود گفت: سرعت سقوط آمریکا و استکبار را بیشتر کرده است، آمریکایی که در سراشیبی سقوط خود قرار دارد؛ امروز آمریکا دیگر شاخص‌های ابر قدرتی را ندارد و ما بر اساس خردمندی و عقلانیت عمل می‌کنیم و روزهای اول لازم بود که یک سیلی به آنها بزنیم.

وی افزود: تا به حال هیچ کجا کسی جرأت مقابله با آمریکا را نداشته است و ما بعد از شهادت سردار، عین‌الاسد را مورد هدف قرار دادیم که این کاری بزرگی بود اما تحلیل‌های مناسب درمورد عین‌الاسد شکل نمی‌گیرد؛ بنا بر مصلحت انقلاب اینکه چه زمانی ما آنها را مورد هدف قرار دهیم دست ما است اما این را بدانید آمریکا دیگر در این منطقه جایی ندارد.

حاج‌صادقی با تأکید بر اینکه شهادت حاج قاسم مرگ تدریجی استکبار را سرعت بخشید و به همه مردم جرأت داده است، گفت: آقای ترامپ مجازات دیوانگی تو برای دستور ترور حاج قاسم دیدن ذلت امروز تو است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسدارانخاطرنشان کرد: باید مواظب باشیم بدهکار این شهدا نباشیم و من و شما وظیفه داریم این حرف و فکر را در عمل از مسؤؤلان و مدیران مطالبه کنیم که فرهنگ سلیمانی را ترویج دهند و بدانیم  حل مشکلات کشور ما در بله گفتن به آمریکا نیست و کلید حل مشکلات تکیه بر این مردم است.

وی تصریح کرد: خدا در رابطه با شهدا تعبیری دارد که راجع به احدی ندارد؛ در تمام حکایت‌ها می‌فرماید شاید به آن مقصد برسید اما درمورد شهیدان فرموده است شهیدان به مقصد رسیده‌اند؛ خداوند عزوجل فرموده‌اند آنهایی که به این جایگاه رسیده‌اند می‌فهمند چه درجه‌ای به آنها عطا شده است و شهادت  ابدیت انسان را زیبا می‌سازد.

حاج‌صادقی گفت: چگونه انسان می‌تواند به این درجه برسد؟ انسانی بزرگ مانند سردار قاسم سلیمانی چگونه این همه عمر پر برکت دارد و اثر بخشی ان پس از شهادتش دو چندان می‌شود و همه ر تحت تأثیر قرار می‌دهد و او با اختیار و با عمل خود به این جایگاه می‌رسد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: باید سراغ مکتب حاج قاسم برویم، بعضی‌ها ایراد می‌گیرند مگر ما چقدر مکتب داریم؟ جواب این است حاج قاسم و دیگر شهدا در مکتب امام تربیت شدند و مکتب امام مکتب ولایت است و مکتب حاج قاسم مکتب سربازی این ولایت است و ما در کربلا امام حسین را داریم اما بعضی ها مانند حضرت ابوالفضل هستند که مکتب او حسینی است.

وی با اشاره به شناخت خود از آیت‌الله مصباح یزدی افزود: هیچ کدام از علما را ولایت مدارتر از آیت‌الله مصباح یزدی ندیده‌ام؛ ایشان سن بالایی داشتند و فقیه عالی رتبه بودند اما مانند یک سرباز کوچک فرمانبردار از ولایت فقیه و تبعیت داشتند و در جلسات عمومی و خصوصی نکاتی از ایشان نسبت به مقام معظم رهبری فهمیده‌ام که شاهد این گفته است. ایشان یکبار فرمودند مقام معظم رهبری هدیه خدا است و  من تردیدی ندارم ایشان نائب امام زمان هستند.

حاج‌صادقی با اشاره به نقش پررنگ حاج احمد کاظمی نیز تأکید کرد: حاج احمد کاظمی نسبت به رهبری بسیار مطیع بود و رابطه خاص حاج سلیمانی با شهید کاظمی و پیوند عجیب آن دو باهم مثال زدنی است؛ ما  آن را پس از شهادت شهید سلیمانی متوجه شدیم؛ شهید سلیمانی می‌فرمودند همه موفقیت من در سربازی ولایت فقیه است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود: درس مشترک از همه این شهدا که ناظر بر اعمال ما هستند عبودیت خدا است؛ اگر کسی می‌خواهد به اوج عزت برسد و ماندگار شود باید از همه بندگی‌ها جدا شود، حاج قاسم دنبال نشان دادن خود نبود و خدا برای او جبران کرد؛ حاج قاسم اول بر خود پیروز شد بعد بر عالم پیروز شد و راه رهایی از همه سلطه ها این است که عبد خدا شویم.

وی گفت: راه دستیابی به عبودیت خدا که عزتی از آن بالاتر نیست راه آن فرمانبرداری از ولی خدا است؛ مکتب حاج قاسم مکتب عمل‌گرایی و کار آمدی است و در این مکتب خدا و مردم مقابل هم نیستند و همان عشق به خدا شهید سلیمانی را عاشق مردم کرده بود.

حاج‌صادقی بیان کرد: کسانی اهل خدمت و دلسوز و کارآمد هستند که خدمت به مردم را برای رسیدن به خدا انجام دهند و ما معتقدیم کارآمدی و توانمندی را کسانی دارند که بیشتر رنگ الهی داشته باشند؛ زیرا از خود عبور کرده‌اند دنبال منفعت شخصی نیست.

انتهای پیام

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه