اخبار داغ

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری خراسان رضوی:

ارائه خدمات ویژه به زوج‌هایی که ازدواج آسان داشته باشند

ارائه خدمات ویژه به زوج‌هایی که ازدواج آسان داشته باشند
طهماسبی گفت: به زوج‌های جوانی که به‌صورت آسان و با مهریه کم زندگی مشترک خود را آغاز کنند، خدمات ویژه‌ای توسط دستگاه‌های خدماتی داده می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ طاهره طهماسبی، مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری خراسان رضوی بعدازظهر امروز در نشست با فرماندار شهرستان خلیل‌آباد که در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: به زوج‌های جوانی که به‌صورت آسان وبا مهریه کم زندگی مشترک خود را آغاز کنند، خدمات ویژه‌ای توسط دستگاه‌های خدماتی داده می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه در صورت پرداخت تسهیلات توسط نهادهای خدماتی، این تسهیلات با اولویت در اختیار زوجینی که زندگی خود را به‌صورت آسان برگزار نموده‌اند، پرداخت می‌شود، خاطرنشان کرد: سبک زندگی اسلامی مورد تأکید است و در این راستا کارگروه‌هایی تشکیل شده که این مجموعه حمایت‌های لازم زندگی و برگزاری آموزش‌های سبک زندگی ایرانی اسلامی را برعهده دارند.

,

مدیرکل امور خانواده استانداری خراسان رضوی با اهمیت برشمردن دوره‌های آموزشی پیش از ازدواج، تصریح کرد: در استان تعداد 295 NGO فعال در حوزه بانوان تشکیل شده است که در حوزه‌های مختلف خدمات‌رسانی دارند.

,

وی در این نشست به مأموریت اصلی این اداره کل اشاره کرد و افزود: برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری در این حوزه جزء اولویت کاری این اداره کل قرار دارد.

,

طهماسبی با اشاره به نقش زنان را در حوزه اشتغال، اذعان کرد: باید بازار کار و نوع آموزش‌ها با هم تطابق داشته باشد، متأسفانه نوع آموزش‌های ما در دستگاه‌هایی که کار آموزش و مهارت را دارند، همراه با نوع کار بازار کار نیست و یا در دانشگاه‌ها که تربیت دانشجو متناسب با بازار کار فرد نیست را داریم لذا این موارد از مباحث مهم است که باید موردتوجه باشد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه