اخبار داغ

فرمانده قرارگاه مقابله با کرونا در البرز:

محدودیت تردد شبانه در البرز تا اطلاع ثانوی ادامه دارد/ کاهش 700 نفری آمار بستری‌های کرونا

محدودیت تردد شبانه در البرز تا اطلاع ثانوی ادامه دارد/ کاهش 700 نفری آمار بستری‌های کرونا
نورمحمدفردی گفت: با توجه به اینکه طرح ممنوعیت ترددها از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح موثر بود، این طرح تا اطلاع ثانوی اجرایی می‌ شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، فرمانده قرارگاه مقابله با کرونا در البرز امروز دوشنبه با اشاره به اینکه تعداد فوتی ‌های روزانه کرونا در استان تک رقمی شده و آمار بستری ها هم از ۱۰۰۰ نفر به ۳۰۰ نفر کاهش پیدا کرده است، گفت: با این وجود در صورت بی توجهی به پروتکل های بهداشتی موج چهارم کرونا را در پیش رو خواهیم داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
نورمحمد فردی به پر شدن تخت های بیمارستانی و جهش ویروس کرونا از زمان شیوع تا کنون اشاره کرد و با تاکید بر اینکه البرز فراز و نشیب های زیادی را در زول این مدت تجربه کرده است، افزود: از ابتدای آذر شاهد سیر نزولی کووید 19 در البرز هستیم.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه کرج، ساوجبلاغ واشتهارد وضعیت زرد و سایر شهرستان ها آبی کرونایی هستند، اظهار داشت: فعالیت همه صنوف با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرهای آبی بلامانع است و در شهرهای زرد هم صنوف گروه یک، دو و سه اجازه فعالیت دارند.
,
 
,
فرمانده قرارگاه مقابله با کرونا در البرز در خاتمه به حضود دو سوم کارمندان در ادارات اشاره و تصریح کرد: با توجه به اینکه طرح ممنوعیت ترددها از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح موثر بود، این طرح تا اطلاع ثانوی اجرایی می‌ شود و مردم باید همچنان محدودیت ها را برای قطع زنجیره انتقال کرونا رعایت کنند.
 
,
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه