اخبار داغ

معاون اداره کل اقتصادی و دارایی خراسان رضوی خبر داد

انتخاب روش غیرمستقیم مدیریت سهام عدالت توسط 68 درصد مشمولان در خراسان رضوی

انتخاب روش غیرمستقیم مدیریت سهام عدالت توسط 68 درصد مشمولان در خراسان رضوی
حسینی گفت: 68 درصد از مشمولان سهام عدالت در استان روش غیرمستقیم را انتخاب و مدیریت سهام خود را به شرکت سرمایه‌گذاری واگذار کرده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید حامد حسینی، سرپرست معاونت اقتصادی اداره کل اقتصاد و دارایی خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار داشت: از سال 1385 که مباحث مربوط به سهام عدالت شروع شد شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت خراسان رضوی به‌صورت یک شرکت سهامی خاص ثبت و شروع به فعالیت کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه نزدیک به 4 میلیون از شهروندان خراسان رضوی مشمول سهام عدالت و به‌نوعی سهام‌دار شده‌اند، خاطرنشان کرد: در فرایند اجرا ممکن است که برخی در مرحله اول مشمول و دعوت‌نامه برای آنها صادر شده باشد ولی در مراحل نهایی سهام عدالت برای آنها صادر نشده است مباحث مربوط به خود را دارد.

,

معاون اداره کل اقتصاد و دارایی خراسان رضوی با تأکید بر اینکه 32 درصد از 4 میلیون نفر روش سهام‌داری مستقیم را انتخاب کرده‌اند و در بورس سهام آنها قابل معامله است، تصریح کرد: 68 درصد که 2 میلیون و 700 هزار نفر هستند روش غیرمستقیم را انتخاب و مدیریت و فرایند مدیریتی سهام خود را به شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استانی واگذار کرده‌اند.

,

وی با تأکید بر اینکه این شرکت یک پرتفویی دارد که سهام آن متشکل از 54 سهام شرکت فعال در بورس است و نماد این شرکت با عنوان وسرضوی از 10 آذر سال جاری در بازار دوم بورس فعال شده است، اذعان کرد: 30 دی مجمع‌عمومی شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت در استان خراسان رضوی برگزار می‌شود و با برگزاری این مجمع هیئت‌مدیره جدید این شرکت که قرار است امانت‌دار 2 میلیون و 700 هزار نفر باشند مشخص شود.

,

حسینی با اشاره به اینکه حضور افراد سهام‌داری که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند نیازمند ثبت‌نام در سامانه سجام است، عنوان کرد: مکاتبه‌ای با فرمانداران نیز دراین‌خصوص انجام شده که به اطلاع افرادی که روش غیرمستقیم سهام عدالت را انتخاب کرده‌اند، رسانده شود که اگر می‌خواهند از امکان دریافت سود بهره‌مند شوند و سهام آنها معامله شوند و همچنین در مجمع و تعیین هیئت‌مدیره حضور داشته باشند باید ثبت‌نام و احراز هویت سجام را انجام دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه