اخبار داغ

حشد شعبی طرح تروریستی در جنوب سامراء را خنثی کرد

حشد شعبی طرح تروریستی در جنوب سامراء را خنثی کرد
اداره اطلاع رسانی امنیتی حشد شعبی عراق با صدور بیانیه‌ای از شکست طرح تروریستی در جنوب سامراء خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اداره اطلاع رسانی امنیتی حشد شعبی عراق با صدور بیانیه‌ای از شکست طرح تروریستی داعش در جنوب سامراء خبر داد و بیان کرد: نیروهای اطلاعات و امنیت تیپ 41 حشد شعبی طرح تروریستی برای هدف قرار دادن ناحیه «یثرب» در جنوب سامراء در استان صلاح الدین را دفع کرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید.

در این بیانیه آمده است: نیروهای حشد شعبی موفق به بازداشت پنج تروریست در جریان کمینی شدند که مشخص شد داعشی هستند و از سرکرده‌های بارز این گروه تروریستی به شمار می‌روند. این تروریست‌ها به دنبال انجام اقدامات تروریستی در این ناحیه بودند.

دفع یورش داعش به شمال شرق دیالی

«محمد التمیمی» از فرماندهان حشد شعبی عراق از دفع یورش تروریستی به اطراف ناحیه «جلولاء» در شمال شرق دیالی خبر داد و اعلام کرد: نیروهای امنیتی یورش داعش به منطقه کوی «الشهداء» در اطراف ناحیه «جلولاء» در هفتاد کیلومتری شمال شرق بعقوبه را دفع کردند که در جریان این عملیات دو پلیس و یک غیرنظامی عراقی زخمی شدند.

وی افزود: نیروهای امنیتی عملیات جستجوی گسترده‌ای را برای یافتن تروریست‌ها پس از فرار آنها به سوی تپه‌های اطراف شروع کردند.

منطقه جلولاء همواره شاهد حملات داعش است که قربانیانی از نظامیان و غیرنظامیان عراقی برجای می‌گذارد.

حمله افراد مسلح به منزل مسئول گذرگاههای مرزی در بصره

منابع عراقی از حمله افراد مسلح به منزل مسئول گذرگاه‌های مرزی در بصره خبر دادند.

تاکتیک نظامی برای مقابله با داعش در شمال و شمال غرب خانقین

پایگاه عراقی «شفق نیوز» از عقب نشینی نیروهای تیپ تکاور از منطقه مورد مناقشه اربیل و بغداد در استان دیالی خبر داد و به نقل از یک منبع امنیتی گزارش داد: نیروهای تیپ تکاور وابسته به فرماندهی عملیات دیالی خارج و نیروهای ارتش عراق جایگزین آن شدند و این به دنبال افزایش حملات داعش به اطراف خانقین در 105 کیلومتری شمال شرق «بعقوبه» انجام شد.

این منبع عراقی بیان کرد: نیروهای تکاور وابسته به فرماندهی عملیات دیالی از شمال و شمال غرب خانقین خارج و نیروهای تیپ نوزده جمعی لشکر پنجم ارتش عراق جایگزین آنها شدند. هدف از این جابجایی، مقابله با حملات سنگین داعش به اطراف خانقین است که اخیرا تشدید شده و آخرین آن هم حمله به مرکز امنیتی در منطقه «حلوان» حدفاصل میان جلولاء و خانقین بود که شمار زیادی کشته و زخمی برجای گذاشت.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
, دفع یورش داعش به شمال شرق دیالی, دفع یورش داعش به شمال شرق دیالی,
,
,
,
,
,
,
,
, حمله افراد مسلح به منزل مسئول گذرگاههای مرزی در بصره, حمله افراد مسلح به منزل مسئول گذرگاههای مرزی در بصره,
,
,
,
, تاکتیک نظامی برای مقابله با داعش در شمال و شمال غرب خانقین, تاکتیک نظامی برای مقابله با داعش در شمال و شمال غرب خانقین,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه