اخبار داغ

امام‌جمعه کوهسرخ:

حضرت زهرا (س) جهادگری انقلابی، صبور و ولایت‌مدار بود

حضرت زهرا (س) جهادگری انقلابی، صبور و ولایت‌مدار بود
حجت‌الاسلام رضایی تولایی با بیان اینکه حضرت زهرا (س) جهادگری انقلابی، صبور و ولایت‌مدار بود، گفت: حضرت زهرا (س) در راستای تقویت ولی زمان خود، تلاش‌های بسیاری انجام دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام رضایی تولایی، امام‌جمعه کوهسرخ در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: بررسی زندگی نورانی حضرت فاطمه (س) باعث رشد جامعه می‌شود و این می تواند برای ما الگو باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: حضرت زهرا (س) در دوران زندگی خود در زمانی که پیامبر اکرم (ص) در حال مبارزه بزرگ و فراموش‌نشدنی بودند سختی‌ها را تحمل کردند و همچنین در خانه همسر و زمانی که حضرت علی (ع) شب و روز در حال جهاد بودند حضرت زهرا (س) جهادگری انقلابی و صبور بود.

,

امام‌جمعه کوهسرخ با اشاره به جهادگری و ولایت‌مداری حضرت فاطمه (س)، تصریح کرد: در جامعه اسلامی باید دو رکن انسجام و به‌هم‌پیوستگی افراد جامعه و مدیر الهی باشد تا آن جامعه، جامعه اسلامی باشد؛ جامعه‌ای که جامعهٔ ولایت‌مدار باشد آن مدیر الهی باعث می‌شود که استعدادهایی که در وجود انسان نهفته است آشکار و شکوفا شود.

,

وی با تأکید بر اینکه حضرت زهرا (س) در راستای تقویت ولی زمان خود، تلاش‌های بسیاری انجام دادند، اذعان کرد: تأکید حضرت زهرا (س) بر شبانه غسل، کفن‌ودفن ایشان و همچنین مخفی بودن مزار حضرت در اعتراض به حکومت و دفاع از ولی زمان نیز نشانه‌هایی از ولایت‌مداری حضرت فاطمه (س) است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه