اخبار داغ

رئیس شورای اسلامی شهر مغانسر؛

خسته شده ایم/اداره برق پاسخگو نیاز های مردم نیست

خسته شده ایم/اداره برق پاسخگو نیاز های مردم نیست
رئیس شورای شهر مغانسر گفت: بیش از یک سال است که اداره برق شعبه مغانسر تعطیل است و مسئولین در این خصوص پاسخگو نیستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین نمازی در گفتگو با خبرنگار سبلان ما، در خصوص نبود اداره برق در شهر مغانسر، اظهار داشت: طی سالهای گذشته اداره برق با نیروی انسانی و تجهیزات خود در این شهر ساکن بود و برای پاسخگویی به مراجعه کنندگان و رفع اتفاقات برقی روستاهای اطراف و بخش تازه کند خدمات ارائه می داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی با بیان اینکه که اداره برق بیش از یک سال است در این منطقه استقرار ندارد، افزود: هزینه و اجاره بهای  دفتر این اداره در شهر مغانسر توسط اهالی تامین می شد و برای اداره برق، بار مالی نداشت.

,

رئیس شورای اسلامی شهر مغانسر با اشاره به اینکه مکاتبات و پیگیری های لازم بصورت مستمر توسط مسئولین شهری و بخش، انجام یافته ولی متاسفانه هیچ گونه اقدامی از سوی مسئولین مربوطه در این خصوص انجام نگرفته و وعده های داده شده عملی نشده است، گفت: به همت مسئولین منطقه، محلی برای احداث ساختمانی جدید اداره برق بصورت رایگان اهدا شد ولی باز هم بعد از مدتی این موضوع به باد فراموشی سپرده شد.

,

نمازی با بیان اینکه حمایت های لازم در خصوص استقرار شعبه اداره برق در شهر مغانسر را انجام شده است، تصریح کرد: متاسفانه مسئولین مربوطه در خدمت رسانی به اهالی منطقه کوتاهی می کنند که عدم توجه به خواسته های مردم، گلایه شهروندان را به دنبال داشته و ما نیز واقعا از پیگیری این موضوع خسته شده ایم.

,

وی افزود: در صورت قطعی برق یا نیاز به خدمات مشابه، شهروندان و اهالی بخش باید مسافت 24 کیلومتری را برای حضور در شهر پارس آباد و استفاده از خدمات طی کنند که در اکثر مواقع از این امر صرف نظر می کنند.

,

رئیس شورای اسلامی شهر مغانسر با اشاره به اینکه شهر تازه تاسیس مغانسر نیازمند توجه ویژه مسئولان است، تصریح کرد: به دلیل نبود برخی امکانات رفاهی و اداری، شهروندان مجبور به طی مسافت طولانی و رفع مشکلات خود در مرکز شهرستان هستند که امیدواریم برای حل این مشکلات اقدامات لازم صورت گیرد.

,

 

,

انتهای پیام/آ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه