اخبار داغ

در نبود گاز رخ داد؛‌

سرما و یخ‌بندان مهمان اهالی روستای "چم لپو"

سرما و یخ‌بندان مهمان اهالی روستای "چم لپو"
اهالی روستای چم لپو از توابع شهرستان کهگیلویه از نبود امکانات اساسی از جمله گاز در این روستا گلایه مند هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس، محرومیت کلمه‌ای است که با اکثر روستاهای استان کهگیلویه و بویراحمد عجین شده است چراکه پس از گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی بخش عمده‌ای از روستاهای این شهرستان همچنان از داشتن حداقل امکانات محروم هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

گذشته از محرومیت‌های حوزه آب، برق و گاز باید محرومیت نبود راه دسترسی مناسب را نیز به لیست محرومیت‌های بعضی از روستاهای استان قلمداد کرد، و در گرما و سرما ساکنین این روستاها باید با سخت ترین شرایط سازگار شوند،گویا کلمه محرومیت نامی است که تا سالهای سال باید بر استان کهگیلویه و بویراحمد گذاشت در صورتی که اکثر امکانات از قبیل جاده دسترسی و گاز را می توان به روستاهای  استان هدیه داد.

,

بیشتر مردم استان ما بر این باورند که ما از مدیران جهادی  و کار بلد در استان محروم هستیم و بیشتر انتخاب مدیران استان بر اساس سلیقه ای و طایفه‌گرایی است نه بر اساس شایسته سالاری و مدیریت جهادی است.

,

درهمین رابطه اهالی روستای چم لپو از بخش چاروسا در شهرستان کهگیلویه از نبود امکاناتی چون گاز در این روستا گلایه مند هستند و درخواست رسیدگی به خواسته‌های خود از طرف مسئولان را دارند.

,

یکی از اهالی این روستا گفت: در طی تماسهای مختلف با دهیار روستای "چم لپو" مبنی بر اینکه قطع گاز و همچنین مشکلات مسیر دسترسی از جاورده تا روستا که به گوش مسئولین برسد، که تاکنون حرکتی در این زمینه را شاهد نیستیم.

,

وی افزود: یکی دیگر از مشکلات اساسی که در روستا وجود دارد اینست که جاده روستا تا جاده اصلی آسفالت نیست و این شرایط را برای تردد در مقطعی از سال با مشکل مواجه می‌کند. در خواست داریم از مسئولین استانی و نماینده شهرستان کهگیلویه بزرگ در مجلس حتما برای یکبار به این روستا بیایند و مشکلات ما را هم بشنوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه