اخبار داغ

در خطبه‌های نماز جمعه کرمانشاه مطرح شد؛

آمریکا یک دولت پشت پرده به غیر از دولت ظاهری دارد/ توان موشکی جمهوری اسلامی ایران با قدرت زیاد رو به جلو در حرکت است

آمریکا یک دولت پشت پرده به غیر از دولت ظاهری دارد/ توان موشکی جمهوری اسلامی ایران با قدرت زیاد رو به جلو در حرکت است
نماز عبادی سیاسی جمعه در مناطق آبی کرمانشاه برگزار شد و در خطبه‌های این هفته با اشاره رزمایش موشکی ارتش بر حفظ توان موشکی تاکید شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد، نماز عبادی - سیاسی جمعه، در استان کرمانشاه برگزار شد، اینک مشروح خطبه ها را با هم می خوانیم:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

 

,

آمریکا یک دولت پشت پرده به غیر از دولت ظاهری دارد/ارتش و سپاه امنیت منطقه را حفظ می کنند

, آمریکا یک دولت پشت پرده به غیر از دولت ظاهری دارد/ارتش و سپاه امنیت منطقه را حفظ می کنند, آمریکا یک دولت پشت پرده به غیر از دولت ظاهری دارد/ارتش و سپاه امنیت منطقه را حفظ می کنند,

آیت الله مصطفی علما در خطبه های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) و ایام فاطمیه اظهار داشت: صدیقه کبری معلم بشریت است و تا قیامت تعلیم دهنده و الگو است و ایشان در همه ابعاد زندگی شاخص، الگو و معیار برتر هستند.

,

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه افزود: حضرت فاطمه(س) در همه ابعاد زندگی از جمله سیاست شاخص بودند و کارهای سیاسی که انجام دادند تا قیامت الگو است و نشان دادند در اوج عرفان و بندگی انسان می تواند سیاسی باشد همچون امام راحل که شرق و غرب را از همان دوران جوانی به زانو درآورد.

,

وی با اشاره به دیگر ویژگی های حضرت فاطمه(س) از جمله تبعیت از ولایت ایشان بیان داشت: به هنگام بودن بسیار مهم است اینکه انسان در برهه های مختلف وظیفه و تکلیف خود را بداند و صدیقه کبری(س) اینچنین بودند.

,

آیت الله علما در بخش دیگری از سخنانش با گرامیداشت ۶ بهمن ماه سالروز حماسه شهر آمل اظهار داشت: این شهر معروف به شهر هزار سنگر است و مردم شهر آمل از اسلام، انقلاب، تمام شئون انقلاب، ولایت، نماز جمعه و .... دفاع کردند.

,

وی همچنین با گرامیداشت سالروز وفات حضرت ام البنین افزود: سالروز وفات این بانوی بزرگ روز تکریم مادران و همسران شهدا است لذا خانواده شهدا را نباید فراموش کرد، معیارها و ملاک های انقلاب اسلامی باید زنده باشد. 

,

خطیب جمعه کرمانشاه با اشاره به وضعیت بیماری منحوس کرونا تصریح کرد: مسئولان بهداشتی کشور در این رابطه همچنان متذکر هستند لذا در زمینه بیماری کرونا نباید عادی انگاری شود و باید مراقب بود چرا که طی این مدت دنیا خسارت های فراوانی دید و البته کشور ما در این زمینه کمترین خسارت را دید.

,

آیت الله علما همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهید فخری زاده عنوان کرد: چقدر باید اوضاع و احوال چرخش داشته باشد تا افرادی همچون شهدا مانند شهید سلیمانی و شهید فخری زاده تحویل جامعه داده شود که تن ترامپ و استکبار جهانی را به لرزه درآورد.

,

وی بیان داشت: آیت الله مصباح یزدی جزو علما و مبارزان انقلابی بود که از همان ابتدا یاور امام راحل بود، ایشان از موسسان جامعه مدرسین بود و در سال ۴۲ این شخصیت بزرگوار با وجود جوان بودن یکی از مدرسان و فضلا و شخصیت های برجسته بود. 

,

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ضمن محکومیت اقدام داعش در به شهادت رساندن جمعی از معدنچی های پاکستانی خاطر نشان ساخت: دولت پاکستان در این زمینه باید اقدامی به هنگام داشته باشد.

,

آیت الله علما همچنین با اشاره به تحلیف رییس جمهور جدید آمریکا عنوان کرد: این را بدانید که آمریکا یک دولت پشت پرده به غیر از این دولت ظاهری دارد که دولت ظاهر تنها مجری سیاست های آن دولت پشت پرده است و آنها همواره سیاستشان در دولت های مختلف یکی است.

,

امام جمعه کرمانشاه گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند اگر صحبت برجام شود باید تمام تحریم ها علیه کشور ما به یک باره برداشته شود در غیر این صورت موضوع قابل صحبتی وجود ندارد که باید همه ما و مسئولان به این تدبیر رهبری توجه داشته باشیم.

,

وی ادامه داد: تجربه کمی در زمینه ارتباط با آمریکا نداریم و ۷۰ سال زمان کمی نیست لذا باید همه مسئولان در این زمینه مراقب باشند.

,

آیت الله علما همچنین با اشاره به اجرای رزمایش توسط ارتش و نمایش اقتدار و توانمندی کشورمان بیان داشت: ما امروز مفتخر به دارا بودن ارتش انقلابی، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی و شما مردم هستیم که در دنیا نمونه است.

,

وی افزود: ارتش و سپاه هستند که امنیت منطقه را حفظ می کنند و به همسایگان کشورمان نیز می گوییم قدر این مهم را بدانند چرا که ارتش و سپاه کارشان امنیت، آرامش و حفظ منطقه است و آمریکایی ها هم به دنبال بر هم زدن این امنیت هستند.

,


پیام رزمایش نیروهای مسلح کشور امنیت پایدار و قدرت بازدارندگی در برابر دشمنان است

,
, پیام رزمایش نیروهای مسلح کشور امنیت پایدار و قدرت بازدارندگی در برابر دشمنان است, پیام رزمایش نیروهای مسلح کشور امنیت پایدار و قدرت بازدارندگی در برابر دشمنان است,

به گزارش بازی دراز، حجت الاسلام فاطمی نسب در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان سرمل ذهاب اظهار داشت: نیروهای مسلح کشور در نیمه دوم دی ماه رزمایش‌های متعددی را با اقتدار تمام برگزار کردند و از تجهیزات نظامی متعددی نیز بهره برداری شد که نشان دهنده اقتدار و پیشرفت نیروهای مسلح کشور است.

  خطیب جمعه سرپل ذهاب افزود: برگزاری بزرگترین رزمایش پهپادی غرب آسیا توسط ارتش و از شهر موشکی سپاه پاسداران در حاشیه خلیج فارس و ناو بند راهبردی مکران توسط نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران رونمایی شد.
 
حجت الاسلام فاطمی نسب گفت: رزمایش دریایی اقتدار ۹۹ ارتش شلیک رگباری راکت ها و موشک های بالستیک در کلاس های مختلف ذوالفقار زلزال و دزفول و اجرای عملیات پهپادهای بمب افکن رزمایشهای انجام شده توسط نیروهای مسلح کشور بود.

 وی بابیان اینکه رزمایش های دوهفته ای و ترکیبی و مبتکرانه مبتنی بر خلاقیت و استعدادهای بومی پیامهای زیادی داشت، ادامه داد: امنیت پایدار در کشور و قدرت بازدارندگی ما خصوصاً اقتدار موشکی که یک حرکت رو به جلو است، توقف و کندی و بازگشت ندارد، پیامی روشن هم برای رئیس جمهور جدید آمریکا و هم کسانی که در سودای برجام های ۲ و ۳ هستند که باید آن را دریافت کنند.

 خطیب جمعه شهرستان در ادامه بااشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص واردات واکسن کرونا اذعان داشت: مقام معظم رهبری وارد کردن واکسن کرونا از برخی کشورها را به دلیل عدم اعتماد به آن کشورها ممنوع اعلام کردند ولی در مورد کشورهایی که مورد اطمینان هستند می توان واکسن تهیه و وارد کرد.

وی با بیان اینکه اظهارات رهبرانقلاب بسیار واضح بود ادامه داد: برخی در داخل بصورت هدفمند کمپین سیاسی برای مخالفت با اظهارات رهبری انقلاب تشکیل دادند و در جامعه به آن دامن زده و سیاست را با سلامت مردم پیوند داده و از آن بهره برداری کردند.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب تصریح کرد: رهبر انقلاب در سخنان خود نه با اصل واکسیناسیون و نه با امر واردات واکسن مخالفت کردند و در سخنان ایشان هیچ نشانه ای از بی اعتنایی به سلامت مردم دیده نمی شود و متاسفانه افرادی در مقابل این سخنان موضع گیری کرده و به جامعه دوقطبی دامن زدند که قاطبه آنها هیچ سررشته ای در علم پزشکی نداشته و نظرات آنها کارشناسی شده نبوده و صرفا به دلیل عناد با مردم ایران مسئله سیاست را با سلامت پیوند زده اند.

 فاطمی نسب در بخش دیگری از سخنان خود به مراسم تحلیف رئیس جمهور آمریکا اشاره کرد و گفت: چهل و ششمین رئیس جمهور آمریکا رسماً کار خود را آغاز کرد و اولین چالش پیش روی آقای بایدن به نظر می رسد کهولت سن و بیماری های وی باشد که آیا می تواند چهارساله دوره ریاست جمهوری خود را پشت سر بگذارد.

, بازی دراز،,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

توان موشکی جمهوری اسلامی ایران با قدرت زیاد رو به جلو در حرکت است

, توان موشکی جمهوری اسلامی ایران با قدرت زیاد رو به جلو در حرکت است, توان موشکی جمهوری اسلامی ایران با قدرت زیاد رو به جلو در حرکت است,

به گزارش امروله، حجت الاسلام محمد رضا خاص امیری در خطبه نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان صحنه اظهار داشت: همه باید قدردان شهدا و خانواده های محترم آنان باشیم چرا که آنان با خدا معامله کردند و درگیر مسائل دنیوی نبودند.

خطیب جمعه شهرستان صحنه ادامه داد: امروز، اقتدار جمهوری اسلامی ایران به لطف خداوند، خون شهدا و برکت ولایت رو به افزایش است و دشمنان بدانند این اقتدار تا نابودی استکبار، آل صعود، آل صیهون و برقراری حکومت مهدوی ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام محمد رضا خاص امیری اشاره ای به رزمایش هفته گذشته نیروهای نظامی کشور داشت و خاطر نشان کرد: رزمایش اخیر سپاه، بزرگترین زرمایش پهپادی غرب آسیا بود، رونمایی از شهر موشکی و ناوبندر و ... همگی پیام های را به گوش جهانیان رساند، برای دوستان این پیام را داشت که جبهه مقاومت تنها نیست و جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه هر کشوری باشد آن کشور برقرار است و هر کشوری که استکبار از او حمایت کرده به بدترین حالت ممکن شکست خورده و از بین رفته است.

وی با اشاره به اینکه توان موشکی یک نیروی بازدارنده جمهوری اسلامی ایران است، گفت: این رزمایش صدای برخی از معاندان نظام را هم درآورد و ما به آنان می گوییم برای حل مشکلات معیشتی باید ابتدا کشور دارای امنیت باشد تا معیشت مردم تامین شود و بر خلاف آن چیزی که معاندان می گویند این رزمایش ها هزینه بردار است باید بدانند این مورد کارها سرمایه گزاری است چرا که اگر خدای نکرده همچون زمان جنگ روزی یک پالایشگاه ما را بزنند هزینه بازسایی آن بیشتر از ساخت موشک است.

امام جمعه شهرستان صحنه با اشاره به اینکه توان موشکی ما با قدرت زیاد رو به پیشرفت است، یادآور شد: بایدن و کسانی که سودای برجام یک و دو و سه را دارند باید بدانند آرزوی اینکه روزی جمهوری اسلامی ایران را بدون موشک ببیند به گور خواهند برد.

, امروله,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه