اخبار داغ

مجمع کمیته ملی المپیک| سعیدی: مجمع موجب هم افزایی و وفاق می شود/ سجادی: عزم IOC بر برگزاری المپیک است

مجمع کمیته ملی المپیک| سعیدی: مجمع موجب هم افزایی و وفاق می شود/ سجادی: عزم IOC بر برگزاری المپیک است
دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: مجمع موجب هم افزایی و وفاق و توجه به منشور المپیک که اصلی‌ترین امر آن همدلی، رشد، دوستی و زیست فرهنگی است، می‌گردد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجمع عمومی کمیته ملی المپیک با حضور مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان و اعضای مجمع در آکادمی ملی المپیک آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک در ابتدای مجمع عمومی کمیته ملی المپیک اظهار داشت: ابتدای یاد شهدا و سردار سلیمانی را گرامی می‌دارم. خوشحالم که امروز در مجمع عمومی خدمت دوستان هستیم. حضور وزیر ورزش را نیز خیر مقدم می‌گویم.

,

دبیرکل کمیته ملی المپیک در ادامه به سایر اعضای مجمع، معاونان وزیر، اعضای هیات اجرایی و همه مدعوین خیر مقدم گفت و یادآوری کرد: حضور شما در این مجمع موجب هم افزایی و وفاق و توجه به منشور المپیک که اصلی‌ترین امر آن همدلی، رشد، دوستی و زیست فرهنگی است، می‌گردد. امیدوارم کاروان ایران نیز در المپیک بدرخشد‌.

,

, ,

*سجادی: عزم IOC بر برگزاری المپیک است

, *سجادی: عزم IOC بر برگزاری المپیک است, IOC,

نصرالله سجادی، سرپرست کاروان ایران در المپیک توکیو گفت: در بخش روابط بین الملل و مرکز نظارت کارهای زیادی برای بازی‌های ساحلی و داخل سالن انجام شده که این مسابقات به تعویق افتاد و این کارها را در این مجمع توضیح نمی‌دهم. در 10 ماه گذشته جلسات زیادی با فدراسیون‌ها داشتیم. تلاش کردیم با جمع بندی موارد علاوه بر اطلاع رسانی به هیئت اجرایی در ستاد عالی هم موارد طرح شده و خوشبختانه تصمیمات خوبی در حمایت از رشته‌هایی که سهمیه کسب کردند یا در راه کسب سهمیه هستند، انجام شده است.

,

وی تاکید کرد: در طی سال گذشته تماس‌های زیادی با کمیته برگزاری مسابقات و IOC داشتیم و در خصوص موارد جاری و موارد مربوط به کرونا صحبت کردیم. در جلسه سرپرست‌های کاروان‌ها موارد مختلف مربوط به دوپینگ، پزشکی و... ارائه شد و همه بر برگزاری المپیک تاکید داشتند. ما هم تلاش کردیم بلافاصله بعد از جلسه موارد را به فدراسیون‌ها منتقل کنیم.

, IOC,

سجادی افزود: در آخرین جلسه باخ، رئیس IOC با کمیته‌های المپیک در جمعه گذشته تاکید شد که المپیک برگزار می‌شود. طی هفته گذشته اخباری مبنی بر تعویق و یا لغو المپیک درج شد و باخ تاکید کرد که به دور از واقعیت است و صبح جمعه با دفتر نخست وزیر ژاپن تماس داشته و آنها هم اعلام کردند آماده برگزاری هستند و گفت تا این لحظه هیچ صحبتی برای برنامه دیگری نداریم مگر اینکه شرایط ویژه باشد.

, IOC,

وی تصریح کرد: موضوع قرنطینه را هم عنوان کردند. اینکه همه شرکت کنندگان باید تست سریع کرونا بدهند و همه باید واکسیناسیون شده باشند. همچنین IOC تاکید ندارد که واکسن بفرستد و آن را موکول به دولت‌ها می کند اما در صورت لزوم با همکاری بهداشت جهانی این کار انجام می‌شود و در دو نوبت هزینه واکسن را به کمیته‌ها ارسال کند. اگر شرایط فعلی باشد و یا کمی حادتر باشد، عزم بر برگزاری المپیک است و تاکید داریم ورزشکاران و مربیان و همه کسانی که در اردوها هستند باید آمادگی‌های لازم را داشته باشند.

, IOC,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه