اخبار داغ

پاداش به امتیاز تبدیل شد

مجمع کمیته ملی المپیک| سلطانی فر: کمک‌ها نسبت به سال گذشته رشد داشته/ طلای المپیک پاداش ویژه دارد

مجمع کمیته ملی المپیک| سلطانی فر: کمک‌ها نسبت به سال گذشته رشد داشته/ طلای المپیک پاداش ویژه دارد
وزیر ورزش و جوانان گفت: طلای المپیک یک ارزش ویژه دارد و تلاش می‌کنیم پاداش آن را هم ویژه بگیریم
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجمع عمومی کمیته ملی المپیک با حضور مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان و اعضای مجمع در آکادمی ملی المپیک آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در پایان مجمع مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان صحبت کرد.

,

*سلطانی فر: پاداش به امتیاز تبدیل شد

, *سلطانی فر: پاداش به امتیاز تبدیل شد,

مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان در مجمع عمومی کمیته ملی المپیک گفت: از همه کسانی که برای توسعه ورزش زحمت می‌کشند تشکر می‌کنم. امیدوارم این اقدامات و تحرکات که با تلاش اصحاب رسانه منعکس می‌شود موجب نشاط عمومی و جامعه باشد.

,

وی تاکید کرد: خداراشکر می‌کنم در سال‌های اخیر در کنار موفقیت‌ها در عرصه ورزش همگانی و قهرمانی، به یک هدف جدی و عمیق و زیربنایی رسیدیم و جامعه ورزش لذت یک شرایط خاص را چشید.

,

سلطانی‌فر گفت: در این سال‌ها موفق شدیم در مسابقات مختلف بدرخشیم و نتایج درخشان و ارزنده‌ای داشتیم ولی در کنار اینها  موفق شدیم به جامعه ورزش مزه شیرین هماهنگی و تعامل و همبستگی نزدیک بین ارکان‌های تصمیم‌گیر را بچشانیم. این فضای هماهنگی بین وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک، پارالمپیک و فدراسیون‌ها و سایر بخش‌های فعال در ورزش باعث شده کارها به خوبی پیش برود.

,

وی افزود: المپیک و پارالمپیک 2020 با یک سال تاخیر برگزار می‌شود و امیدوارم کاروانی عزتمند داشته باشیم. محدودیت‌ها در جهان و ایران به دلیل شیوع کرونا ایجاد شد ولی تلاش کردیم از حداقل زمان‌ها استفاده کنیم. برای اینکه فضای نشاط را در شرایطی که کرونا افراد را خانه نشین کرده، لیگ‌ها در حال برگزاری است و تلاش‌ها بر این بوده که فضای تحرک را در جامعه زنده نگه دارند.

,

 وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: امسال با وجود اینکه کشور در تامین منابع مالی در شرایط خاص است و در فضای تحریم‌ها یک جنگ اقتصادی بین ما و آمریکا به وجود آمده، با رویکرد دولت و رئیس جمهور تلاش کردیم تا تخصیص بیشتری بگیریم و بیشتر به فدراسیون‌ها کمک کنیم. تا این لحظه کمک‌ها نسبت به سال گذشته رشد داشته و فدراسیون‌های المپیکی هم بیشتر مورد توجه قرار گرفتند تا کمترین کمبودی برای آنها وجود نداشته باشد.

,

سلطانی‌فر تاکید کرد: بحث پاداش‌ها و کمک هزینه قهرمانان مطرح است. در فاصله یک سال مانده به المپیک که قرار بود در سال 2020 برگزار شود در ستاد عالی بازی‌ها، برای ایجاد روحیه در ورزشکاران علاوه بر کمک‌ها و مستمری که فدراسیون‌ها پرداخت می‌کردند، قرار شد ما و کمیته کمک ماهیانه 5 میلیون تومان را پرداخت کنیم. بعد از تعویق المپیک و با توجه به اینکه 6 ماه تا المپیک مانده مقرر شد این مقدار را به کسانی که کسب سهمیه کردند یا در آینده کسب می‌کنند، پرداخت کنیم.

,

وی یادآور شد: پاداش ورزشکارانی که در المپیک مدال می‌گرفتند در گذشته سکه بود چون نوسانات زیاد نبود و نگران کننده نبود اما با تحریم‌های آمریکا و افزایش نوسانات پاداش به امتیاز تبدیل شد و این امتیازات مبنای کار است. اخذ طلای المپیک یک ارزش ویژه دارد و تلاش می‌کنیم پاداش آن را هم ویژه بگیریم چون در رنکینگ کشورها در المپیک تاثیر دارد. البته برای نقره و برنز هم پاداش مناسبی در نظر می‌گیریم. در ایام نزدیک به مسابقات المپیک و پارالمپیک میزان آن را اعلام می‌کنیم.

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه