اخبار داغ

مدیر حوزه‌های علمیه کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد؛

ماحصل مدیریت جهادی، شهید طهرانی مقدم پدر موشکی ایران است

ماحصل مدیریت جهادی، شهید طهرانی مقدم پدر موشکی ایران است
مدیر حوزه‌های علمیه کهگیلویه وبویراحمد به مدیریت جهادی در بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: شهید طهرانی مقدم پدر موشکی ایران ماحصل مدیریت جهادی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس یکی از بندهای بیانیه گام دوم انقلاب توجه به مدیریت جهادی با توجه به اصل و شعار ما می توانیم است، مدیریت جهادی از ابتدای انقلاب تا اکنون سبب تحولات مختلفی برای کشور شده است، که آثار آن در رتبه های برتر علمی، پیشرفت و اقتدار نظامی، بهداشت و درمان قابل مشاهده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

در همین رابطه مدیر حوزه های علمیه کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با صبح زاگرس با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و نقش مدیریت جهادی در رشد و توسعه کشور گفت: مدیریت جهادی با مدیریت های عادی متفاوت است، مدیریت جهادی در برابر مشکلات و ناملایمات، کمبودها، نقصان ها، تحریم ها و تهدیدها همانند مجاهدان درعصه جنگ تحمیلی مقاوم و ایستاده است، ثمره و نتیجه مدیریت جهادی ویژگی مهم "ما می توانیم" است.

, صبح زاگرس,

حجت الاسلام پناهی با توضیح اینکه مدیری که کمبودها، سختی ها، دشواری ها را مشاهده می کند و صرف شرایطی که در آن وجود دارد تلاش می کند، کمتر توفیقی برای مجموعه ای که در آن قرار دارد را سبب می شود، گفت: مدیری که تفکر جهادی دارد و قرار گرفتن در مسئولیت را وسیله جهاد فی سبیل الله تلقی می کند، هر لحظه محاسبه دارد که تلاش او توانسته است اثر گذار باشد یا اینکه به قدر توان وقت مفیدی را صرف کرده است یا خیر؟ این مدیر سعی دارد با حوصله، درایت، ایثار، فداکاری، برنامه ریزی و استفاده از همه ظرفیت ها و تلفیق ظرفیت ها سعی بر پیش برد کارها دارد.

,

وی با بیان اینکه  یک مجاهد وقتی در جنگ فیزیکی قرار می گیرد سعی بر استفاده صحیح تر، کامل تر از شرایط را دارد و در این شرایط موفقیت بیشتر نصیب او می شود، گفت: در مدیریت جهادی اگر کسی بتواند همه ظرفیت ها را تلفیق کند، وقت خود را وقف پیشبرد کارها کند و از سختی ها و ناملایمات نترسد مانند فرماندهان جنگ که دارای روحیه ایثار، شجاع و خط شکن بودند، عمل کننده به تکلیف بودن، و از ظرفیت ها استفاده کردند، سبب تحولاتی در عرصه نبرد می شدند، نمونه این موضوع شهید طهرانی مقدم بود وی از فرصت ها و ظرفیت ها استفاده کرد و با استفاده ظرفیت مهندسی معکوس، تبدیل به پدر موشکی ایران شد و شعار ما می توانیم را به منصه ظهور رساند.

,

این مقام مسئول با توضیح اینکه روحیه جهادی این نیست که انسان در یک صحنه حضور داشته باشد، بلکه مدریت جهادی یعنی مداومت و تلاش و برنامه ریزی برای طرح های خود داشته باشد، گفت: مدیریت همراه با معنویت، ایثار و فداکاری  نوعی معامله با خدا محسوب می شود، نتیجه آن ما می توانیم است و فعالیت هایی که غیر ممکن به نظر می رسد در مدیریت جهادی به راحتی قابل دسترس است.

,

وی به یکی از ابعاد حکمفرمایی مدیریت جهادی در جامعه با همراهی مردم را دوران جنگ تحمیلی دانست و گفت: در زمان جنگ توانستیم با تفکر جهادی سبب عقب نشینی دشمن، در مقابل پیشرفته ترین سلاح ها شویم و در آن شرایط  کسی به درجه، عنوان، یا کسب مدال فکر نمی کرد بلکه درصدد عمل به وظیفه و  تکلیف بودند.

,

مدیر حوزه های علمیه کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اگر مدیران ما مدیران جهادی بودند، راه دور زدن تحریم ها و عبور از آنها برای آنها دردسترس تر بود و خداوند متعال یار و همراه آنها بود، گفت: امروز  با مدریت جهادی در بخش های نظامی، موشکی، هسته ای  رشد و پیشرفت و اقتدار داشته باشیم اما در شرایطی که به مدیریت غربی تکیه شد در بخش های مختلف مانند اقتصاد دچار آسیب شدیم که برای مردم مشکل محسوب می شود، بنابراین اگر در این بخش مسئولیت ها به مدیریت های جهادی واگذار شود امید داریم دگرگونی حاصل شود و مشکلات را به زانو درآوریم.

, ,

 

,  ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه