اخبار داغ

مومنی: نفرات برتر رنکینگ کاراته وان، استعداد های برتر و سوپر لیگ کاراته سال ۹۸ مستقیم به مرحله دوم انتخابی تیم ملی می‌روند

مومنی: نفرات برتر رنکینگ کاراته وان، استعداد های برتر و سوپر لیگ کاراته سال ۹۸ مستقیم به مرحله دوم انتخابی تیم ملی می‌روند
سرپرست دبیری فدراسیون کاراته گفت: نفرات برتر در کاراته وان، استعداد های برتر و سوپر لیگ سال گذشته مستقیم به مرحله دوم انتخابی تیم ملی میروند و الزامی به حضور در این دوره از مسابقات نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، وحید مومنی سرپرست دبیری فدراسیون اظهار داشت: مسابقات قهرمانی کشور را با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در دهه دوم اسفند ماه در تمام رده های سنی بانوان و آقایان برگزار میکنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: به دلیل حفظ سلامتی شرکت کنندگان این مسابقه با شرایط خاص برگزار میشود که از هر استان در هر رده و وزن فقط یک نفر میتواند شرکت کند، و برای اینکه شایسته ترین ورزشکار از هر استان در این مسابقات شرکت‌ کند به کلیه استان ها بخشنامه زده ایم که مسابقات انتخابی خود را با برنامه ریزی صحیح برای جلوگیری از تجمع و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار کنند.

,

سرپرست دبیری فدراسیون کاراته ادامه داد: قصد داشتیم این مسابقه را بیش از این برگزار کنیم و حتی زمان برگزاری آن را زود تر از این زمان اعلام کنیم ولی با توجه به میزان آمار کرونا نمیتوانستیم این کار را انجام دهیم و با توجه به اینکه روند کرونا رو به کاهشی است در کشور این مسابقات را در اواسط اسفند ماه برگزار میکنیم.

,

وحید مومنی در خصوص نفرات برتر کاراته وان سال گذشته بیان داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در سال ۹۹ و تغییر برنامه مسابقات فدراسیون جهانی اردو های رده سنی پایه در سال ۹۹ تشکیل نشد و قصد داریم با برگزاری این مسابقه تیم های پایه را برای اعزام به مسابقات آسیایی آماده کنیم. 

,

مومنی ادامه داد: چهار نفر برتر رنکینگ کاراته وان ، استعداد های برتر، و سوپر لیگ سال ۹۸ که بر اساس اعلام سازمان لیگ و مسابقات معرفی شده بودند الزامی نیست که حتما در این دوره از مسابقات قهرمانی کشور (مرحله اول انتخابی تیم ملی) شرکت کنند، نفرات برتر با توجه به رنکینگی که در سال گذشته کسب کرده بودند مستقیم به مرحله دوم انتخابی تیم ملی راه پیدا میکنند.

,

سرپرست دبیری فدراسیون کاراته در پایان افزود: ورزشکاران با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی تمرینات خود را با جدیت کامل انجام دهند و در انتخابی هایی که هیات های استانی خود برگزار میکنند شرکت کنند تا بتوانند با تلاش های خود در این دوره از مسابقات قهرمانی کشور شرکت کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه