اخبار داغ

پس از انتشار یک گزارش؛‌

رئیس کل دادگستری پیگیر رفع مشکل جوان کارآفرین جرگلانی شد

رئیس کل دادگستری پیگیر رفع مشکل جوان کارآفرین جرگلانی شد
پس از انتشار گزارش عصر اترک درباره مشکل جوان کارآفرین جرگلانی، رئیس کل دادگستری خراسان شمالی در سفر به شهرستان راز و جرگلان و حضور در روستای گرکز پیگیر رفع مشکل وی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، حجت الاسلام اسدالله جعفری، رئیس کل دادگستری خراسان شمالی عصر روز گذشته سفری به منطقه جرگلان داشت و طی این سفر دیداری با خانواده شهید جانباز «بیگ مراد بهادری» که سه روز قبل به مقام شهادت نائل آمده بود داشت همچنین در ادامه از کارگاه های تولیدی روستای گرکز در بخش جرگلان نیز بازدید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , عصر اترک,

حجت الاسلام جعفری در این بازدید مشکلات مدیران کارگاه را از زبان آنها شنید و دستورات لازم را صادر کرد، رسیدگی به مشکل محمدبردی زاهدی، جوان کارآفرین گرکزی که چند روز گذشته خبر آن در پایگاه خبری عصر اترک منتشر شد یک از تاکیدات وی بود.

,  پایگاه خبری عصر اترک,



 

, ,
,
,

وی از منابع طبیعی خواست، چنانچه زمین کارگاه این جوان گرکزی به قصد تصرف زمین نبوده و جهت اشتغالزایی است با واگذاری زمین این کارگاه موافقت کنند.

,

رئیس کل دادگستری ادامه داد: این کارآفرین برای بیان نتایج کار و بررسی بیشتر به دفتر وی مراجعه کند.

,

 

,


 

, ,
,

روستای گرکز در بخش جرگلان دارای کارگاه های تولیدی کوچک و بزرگ است که از جمله آن می توان به کارگاه بازیافت زباله به عنوان تنها کارگاه بازیافت زباله شهرستان، کارگاه تولیدی یونولیت، کارگاه در و پنجره سازی دو جداره، کارگاه چوب بری و کارگاه های روغن کشی سنتی کنجد و ... اشاره کرد.

در صورت  بر طرف شدن محدودیت های قانونی و مشکلات برق، جوانان این روستا در شرف ایجاد کارگاه های بیشتری نیز هستند.

,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه