اخبار داغ

از ابتدای سال تاکنون؛

۴ میلیون تن کالا در سیستان و بلوچستان جابجا شد/ مصالح ساختمانی و مواد شیمیایی، عمده کالاهای صادر شده

۴ میلیون تن کالا در سیستان و بلوچستان جابجا شد/ مصالح ساختمانی و مواد شیمیایی، عمده کالاهای صادر شده
محمدیاسین احمدیان، رئیس اداره حمل و نقل کالای اداره‌ کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از جابجایی حدود چهار میلیون تن کالا در ۱۰ ماهه نخست سال خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد یاسین احمدیان در گفت وگو با عصرهامون از جابجایی سه میلیون و ۹۷۵ هزار و ۸۸۲ تن کالا توسط ۲۴۵ هزار و ۷۲۹ سفر ناوگان باری در ۱۰ ماهه سال جاری این استان خبر داد و بیان کرد: بیشترین کالاهای حمل شده این مدت استان با سه میلیون و ۳۱۵ هزار و ۳۸۴ تن به مقاصد درون استانی اختصاص دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
 وی با بیان اینکه ۶۹ شرکت حمل ‌و نقل داخلی تحت پوشش این اداره کل کالاهای این مدت را جابجا کرده‌اند، اظهار داشت: مصالح ساختمانی، مواد شیمیایی و محصولات کشاورزی عمده کالاهای حمل شده در ۱۰ ماهه سال جاری را تشکیل می دهند.
,
 
,
رئیس اداره حمل و نقل کالای اداره‌ کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی رانندگان سخت‌کوش و فعالان حوزه حمل و نقل اظهارداشت: وضعیت حمل و نقل کالا و بار در استان کاملا عادی و روان است.
,
 
,
احمدیان بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا اقدامات لازم اندیشیده شده و پروتکل‌های بهداشتی به شرکت‌های حمل و نقل کالا ابلاغ شده است.
,
 
,
وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر  ۸ هزار و۹۲۰ راننده، ۶ هزار و ۵۰۰ دستگاه ناوگان باری و همچنین سه پایانه بار، ۲ انجمن صنفی کارفرمایی شرکت ها و ۲ انجمن صنفی کارگری رانندگان باری در بخش حمل و نقل عمومی جاده ای داخلی کالا در محدوده تحت پوشش این اداره کل مشغول فعالیت هستند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه