اخبار داغ

طی نشست خبری؛

برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی در استان کرمانشاه اعلام شد

برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی در استان کرمانشاه اعلام شد
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در این استان را تشریح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد، عباس سروری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه امروز شنبه در جلسه برنامه ریزی مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی استان کرمانشاه، شعار محوری دهه فجر امسال را " انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار" عنوان کرد و گفت: به برکت حضور حماسی مردم، امروز در تمام دنیا با اقتدار در مقابل توطئه ها ایستاده و پیروز میدان هستیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: در روز ۱۲ بهمن ماه همزمان با سالروز ورود بنیانگذار انقلاب اسلامی با حضور امام جمعه کرمانشاه‌و سایر مسئولین اجرایی در مزار شهدا با نثار شاخه گل به این عزیزان ادای احترام خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: راس ساعت ۹ و ۳۳ دقیقه روز دوازدهم بهمن‌ماه به یاد حرکت گسترده مردم در استقبال از حضرت امام(ره)، رژه موتورسواران نیرو‌های مسلح همزمان با سراسر کشور انجام خواهد شد.

سروری بیان داشت: همچنین در این روز به صورت نمادین زنگ انقلاب همزمان با سراسر کشور در یکی از مدارس شهر کرمانشاه نواخته خواهد شد.

به گفته این مسئول در اجرای برنامه ها شرایطی فراهم شده تا تمامی برنامه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی صورت بگیرد.

سروری گفت: در روز ۱۳ بهمن‌ماه همایش کشوری با موضوع کارگری اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۲۴ کارگروه برای برنامه‌ریزی و طرح‌ریزی دهه فجر در استان ایجاد شده است، تاکید کرد: مصادف شدن تولد حضرت فاطمه(س) و همچنین ولادت امام خمینی(ره) و روز زن با دهه فجر باید ایجاد برنامه‌های شادی اجرا شود و به این منظور همه کارگروه ها برنامه ای ویژه در دستور کار دارند.

وی ادامه داد: در دهه فجر امسال بیش از ۸ هزار برنامه در کل استان برنامه ریزی شده است که به ترتیب عناوین روز ها برگزار خواهد شد.

سروری همچنین برگزاری مسابقات ورزشی، کمک های مومنانه، تجلیل از پیشکسوتان و برنامه های ویژه عشایر را از دیگر اقدامات در دهه مبارک فجر عنوان کرد و افزود: رزمایش بیت المقدس نیز یکی از برنامه های شاخص سپاه استان در دهه فجر امسال پیش بینی شده است که به یاد شبهای پیروزی انقلاب در ۲۱ بهمن برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: عمده برنامه های دهه فجر امسال به صورت مسجد محور و محله محور صورت خواهد گرفت و امیدواریم بتوانیم برنامه های جذابی برگزار کنیم.

این مسئول با اشاره به برگزاری مراسم نورافشانی شب ۲۲ بهمن در نقاط مختلف کرمانشاه و سایر شهرستان ها گفت: این نورافشانی در ۳ نقطه از شهر کرمانشاه، پارک کوهستان، پارک شیرین و میدان غدیر توسط کارگروه سپاه و ارتش انجام خواهد شد.

سروری در خصوص نحوه برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: تاکنون تصمیمی که در این خصوص گرفته شده است راهپیمایی به صورت موتوری و خودرویی است اما اطلاعات بیشتر در خصوص این مراسم را متعاقبا اعلام خواهیم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه