اخبار داغ

شهردار لالجین در نشست خبری با اصحاب رسانه خبر داد؛

جهش ۲۲۰ درصدی بودجه شهرداری لالجین در سال ۹۹

جهش ۲۲۰ درصدی بودجه شهرداری لالجین در سال ۹۹
حمید محبی در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران به بیان اهم عملکرد شهرداری این شهر در سال نود و نه پرداخت و از افرایش ۲۲۰ درصدی بودجه شهرداری لالجین در سال ۹۹ خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، حمید محبی، شهردار لالجین، در جمع خبرنگاران بودجه سالجاری این شهرداری را ۱۸۳ میلیارد و۳۲۰ میلیون ریال بیان کرد که نسبت به سال گذشته ۲۲۰درصد افزایش داشته و با اضافه شدن متمم تا پایان سال به ۳۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

محبی اظهار داشت: از این مبلغ ۱۱۳ میلیارد و ۷۰۶ میلیون ریال برای پروژه های عمرانی و ۶۹ میلیارد و ۶۱۴ میلیون ریال برای برنامه های جاری پیش بینی شده است.

,

وی ضمن تبریک دهه مبارک فجر پروژه های قابل بهره برداری شهرداری لالجین در ایام دهه فجر امسال را ۱۱ پروژه با اعتباری بالای ۴۰ میلیارد تومان برشمرد و گفت: افتتاح بوستان شاهد به مساحت ۵۰۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان و افتتاح مرکز فرهنگی بانوان که مرکزی جهت اشتغال بانوان خواهد بود، به متراژ ۵۰۰ متر با اعتبار یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان از جمله پروژه های قابل بهره برداری در دهه فجر است.

,

محبی افزود: آسفالت ریزی ۴۵ کوچه و خیابان به میزان ۳۲هزار تن با اعتبار ۲۴ میلیارد تومان، جدولگذاری معابر با متراژ ۶ هزار و ۱۰۰ متر مربع با اعتبار سه میلیارد تومان و پروژه دفع آبهای سطحی با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان از دیگر پروژه های شهرداری است.

,

وی همچنین زیرسازی و روسازی کوچه ها، محوطه سازی کارگاه های سفال، تجهیز و نگهداری باغ رضوان و غسالخانه و ساماندهی ساختمان ۲ اداری شهرداری لالجین را از دیگر اقدامات این شهرداری برشمرد.

,

شهردار لالجین در مورد سرانه فضای سبز شهر لالجین اظهار داشت: بوستان مادر به مساحت ۲۵۰۰ مترمربع واعتباری بالغ بر 2 میلیاردو 400میلیون تومان و بوستان سادات به مساحت 5000 متر مربع واعتباری بالغ بر 3 میلیاردتومان امسال تکمیل وتحویل شهروندان شد.

,

وی افزود: همچنین بوستان مردم به مساحت 3 هکتار با 50 درصد پیشرفت فیزیکی که اعتبار هزینه شده تاکنون 1 میلیاردو 450 میلیون تومان وبوستان صنایع دستی به مساحت 5000 متر مربع با 35 درصد پیشرفت فیزیکی که برای این پروژه هم تا کنون 1 میلیاردو 200 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است که این دو بوستان در سال 1400 افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

,

محبی در ادامه به ایجاد سکوی دفع زباله در لالجین اشاره کرد و گفت: از سال ۹۵ و ۹۶ پیگیر ایجاد سکوی دفع پسماند و زباله هستیم که پس از استعلامات لازم از ادارات مربوطه و گرفتن مجوزهای لازم مشکل آن مرتفع شده و با احداث این ایستگاه که در حال حاضر 65درصد پیشرفت فیزیکی و۴۰۰ میلیون تومان اعتبار دارد، از این پس کلیه پسماند خانگی به همدان انتقال داده خواهد شد.

,

شهردار لالجین در مورد این سکوی دفع پسماند به شهروندان اطمینان داد که مشکلی از نظر زیست محیطی ایجاد نخواهد کرد و هیچ دفع یا دپوی پسماند در این منطقه صورت نخواهد گرفت بلکه زباله و پسماند به محل دفع پسماند همدان منتقل خواهد شد.

,

وی درآمد کوششی شهرداری لالجین در سال جاری را ۱۰ میلیارد تومان که حاصل پرداخت عوارض است، برشمرد و دلیل اصلی جهش ۲۲۰ درصدی بودجه شهرداری را تفکیک و واگذاری اراضی دانست و اظهار داشت: برنامه ریزی کرده ایم که با ایجاد منابع درآمدی پایدار از طریق واگذاری زمین، تغییر کاربری و ایجاد واحدهای تجاری هزینه خودمان را به صفر برسانیم و خوشبختانه در شرایط کنونی که اغلب شهرداری ها حقوق معوق به کارکنان خود دارند، نگذاشته ایم حتی یک ماه حقوق پرسنل به تعویق بیفتد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه