اخبار داغ

فیروزی در گفت‌وگو با دانا:

نمی‌گذاریم پای موشک و مسائل منطقه‌ای به مذاکرات باز شود/ باید اول تکلیف برجام روشن شود

نمی‌گذاریم پای موشک و مسائل منطقه‌ای به مذاکرات باز شود/ باید اول تکلیف برجام روشن شود
نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی گفت: می خواهند به بهانه مسئله هسته ای ایران پای موشک های بالستیک و نقش جمهوری اسلامی ایران در منطقه را به مذاکرات باز کنند ولی چنین اجازه ای را نخواهیم داد.
[

«رحمت الله فیروزی»، نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خوشحالی برخی جریانات رسانه ای و سیاسی حامی برجام از روی کار آمدن بایدن و امکان مذاکره دوباره با آمریکا را ذوق زدگی بی منطق دانست و گفت: تجربه 42 ساله جمهوری اسلامی ایرن نشان داده که ایالات متحده آمریکا در سیاست های خود هیچ گاه تغییری ایجاد نخواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به اینکه آمریکا یک روز با زبان تهدید و حمله و یک روز دیگر با زبان مذاکره و تحریم سیاست خود را علیه ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی اعمال می کند ادامه داد: سیاست دولت جدید آمریکا هم نسبت به ایران تغییری نخواهد داشت با این تفاوت که این بار با تحریم های هوشمندانه با ملت ایران مقابله کرده و سعی در شکست مقاومت آنها خواهند داشت.

,

نماینده مردم نطنز در مجلس با بیان اینکه اگر آمریکا به برجام برگشته، تحریم‌ها را بردارد و فشارها و محدودیت ها را لغو کند آن زمان تازه می توان درباره برجام صحبت کرد تصریح کرد: چنین خبری در ایران نیست که برای بایدن و تیم همراهش فرش قرمز پهن کنیم، اینها می خواهند به بهانه مسئله هسته ای ایران پای موشک های بالستیک و نقش جمهوری اسلامی ایران در منطقه را به مذاکرات باز کنند ولی چنین اجازه ای را نخواهیم داد.

,

فیروزی با اشاره به اینکه به هر میزان عقب نشینی کنیم غرب و آمریکا یک قدم جلوتر خواهند آمد تصریح کرد: آمریکا بدعهدی خود را نشان داد و اروپا هم به بهانه خروج ترامپ از برجام به تعهدات خود عمل نکرد اگر در برابر آنها ذره‌ای عقب نشینی کنیم علیه ما تاخ و تاز خواهند کرد.

,

وی با بیان اینکه آمریکا نمی تواند بیشتر از این ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران را تحت فشار بگذارد تاکید کرد: در 42 سال گذشته هر اقدامی که در توانشان بود علیه ملت به کار بسته اند از تصویب قطعنامه تا خرابکاری و تحریم و تهدید و ترور اما انقلاب اسلامی همچنان پا برجاست و اثرگذاری فراوانی در منطقه دارد.

,

نماینده مردم نطنز در مجلس با اشاره به اینکه بعد از 5 سال خسارت محض به ایران آن هم به بهانه برجام دیگر مذاکره معنا و مفهوم خود را از دست داده است عنوان کرد: اگر قرار است گفت و گویی صورت گیرد اول باید تکلیف مذاکرات و گفت و گوهای پیش از این روشن شود.

,

انتهای پیام/ک

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه