اخبار داغ

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان خبر داد؛

تفاهم‌نامه سه‌جانبه بنیاد مسکن، بنیاد علوی و اداره ثبت جواب داد/ صدور اولین اسناد مالکیت

تفاهم‌نامه سه‌جانبه بنیاد مسکن، بنیاد علوی و اداره ثبت جواب داد/ صدور اولین اسناد مالکیت
سیدمحمد حسینی از صدور اولین اسناد مالکیت در راستای تفاهمنامه سه جانبه مابین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بنیاد علوی و اداره ثبت اسناد و املاک استان گلستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از گلستان ما؛ مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان از صدور اولین اسناد مالکیت در راستای تفاهمنامه سه جانبه فی مابین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بنیاد علوی و اداره ثبت اسناد و املاک استان برای اهالی روستاها و شهرهای تحت مالکیت بنیاد علوی خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

سیدمحمد حسینی افزود : برای تسریع در روند تعیین تکلیف و صدور سند مالکیت برای این املاک ۱۰۰ گروه ارزیاب، نقشه خانه ها را با مشارکت و همکاری متقاضیان تهیه کرده و پرونده‌ها را بلافاصله به اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان ها ارسال خواهند کرد.

,

وی بیان کرد: ۶۰۰ روستا و ۱۷ شهر استان گلستان تحت مالکیت بنیاد علوی است که با امضای تفاهم نامه سه جانبه در مرداد ماه سالجاری با حضور استاندار گلستان و مدیران کل دستگاه های موضوع تفاهم نامه، کار صدور و تحویل اسناد مالکیت اراضی و املاک به اهالی این روستاها و شهرها بعد از سالها انتظار در کمتر از ۶ ماه به نتیجه رسید.

,

 حسینی ادامه داد: با تلاش بنیاد مسکن استان گلستان تا کنون کار نقشه برداری ۴۱۱ روستای تحت مالکیت بنیاد علوی با نقشه برداری از ۷۸۱۳۱ واحد مسکونی انجام و صدور اسناد این املاک کارسازی شده است.

,

گفتنی است تثبیت مالکیت، استفاده بعنوان وثیقه بانکی و ضمانت، افزایش ارزش ملک و ... از مزایای مهم سند مالکیت است که بدون مراجعه مردم به ادارات در شهرها، کار تشکیل پرونده، اخذ مجوزها، صدور اسناد و تحویل آن درب منزل روستائیان توسط بنیادمسکن استان انجام میگردد.

,

, ,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه