اخبار داغ

قدرت‌نمایی کرونا در ابرقدرت پوشالی؛

تعداد فوتی‌های کرونا یک روز آمریکا؛ معادل تعداد فوتی‌های کرونا ۴۰ روز ایران

تعداد فوتی‌های کرونا یک روز آمریکا؛ معادل تعداد فوتی‌های کرونا ۴۰ روز ایران
مقایسه تعداد فوتی‌های کرونا در آمریکا و ایران نشان می‌دهد تعداد فوتی‌های کرونا در یک روز آمریکا با تعداد فوتی‌های کرونا طی ۴۰ روز ایران برابری می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از یزدرسا، شیوع ویروس کرونا که حالا همه جهان را گرفته است، موجب شد تا میزان توان مدیریتی که کشورهای مختلف در مقابل با آن نیز مشخص شود. در این بین، عملکرد ضعیف کشورهای به اصطلاح پیشرفته و ناتوانی آن‌ها جهت مقابله با آن ویروس یکی از واقعیت‌هایی بود که خود را نمایان کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

 

,

کرونا و نمایش آمریکای واقعی

, کرونا و نمایش آمریکای واقعی, کرونا و نمایش آمریکای واقعی,

ایالات متحده آمریکا از جمله کشورهایی است که ضعف مفرط آن در مقابله با کرونا برای بسیاری از مردم جهان روشن شد و همگان دریافتند آمریکای واقعی با آن آمریکایی که ارتش رسانه‌ای نظام سلطه به نمایش می‌گذارد فاصله ژرفی دارد.

,

آمریکا هرچند، چندی قبل از واکسن کرونا نیز رونمایی کرد، اما واکسن آمریکایی شرکت فایزر نیز تبعات بسیاری به همراه داشته است به طوری که تا کنون ده‌ها نفر از کسانی که این واکسن را تزریق کرده‌اند، جان باختند. این در حالی است که تزریق واکسن فایزر تبعات جبران‌ناپذیر دیگری نیز به همراه دارد.

,

, ,

قدرت‌نمایی کرونا در ابرقدرت پوشالی

, قدرت‌نمایی کرونا در ابرقدرت پوشالی, قدرت‌نمایی کرونا در ابرقدرت پوشالی,

اما در حالی که امروز بسیاری از کشورها به دنبال مهار و حتی ریشه‌کنی ویروس کرونا هستند، در آمریکا کرونا همچنان با قدرت مانور می‌دهد. به طوری که طی روز گذشته طبق آمار رسمی که نهادهای بهداشت و درمان آمریکا اعلام کرده‌اند بیش از ۱۲۱ هزار مبتلای جدید به کرونا شناسایی شده‌اند و  بیش از ۳۵۰۰ نفر نیز فقط در یک روز بر اثر کرونا فوت کردند.

,

همچنین آمارها نشان می‌دهد شمار کل مبتلایان به ویروس «کووید۱۹» در آمریکا به بیش از ۲۷ میلیون نفر و تعداد قربانیان آن نیز قریب به نیم میلیون تن رسیده است.

,

, ,

تعداد فوتی یک روز آمریکا مساوی با ۴۰ روز ایران

, تعداد فوتی یک روز آمریکا مساوی با ۴۰ روز ایران, تعداد فوتی یک روز آمریکا مساوی با ۴۰ روز ایران,

نکته قابل توجه اینکه، مقایسه تعداد فوتی‌های ناشی از کرونا در آمریکا و ایران نشان می‌دهد تعداد فوتی‌های کرونا در یک روز آمریکا با تعداد فوتی‌های کرونا طی ۴۰ روز در ایران برابری می‌کند.

,

به عبارتی در حالی که در روز گذشته در آمریکا ۳۵۲۳ تن قربانی کرونا شده‌اند؛ در ایران طی ۳۸ روز اخیر ۳۵۲۹ نفر بر اثر کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه