اخبار داغ

مووینه، بهترین سایت دانلود و تماشای آنلاین فیلم با هزاران ویژگی بی نظیر

مووینه، بهترین سایت دانلود و تماشای آنلاین فیلم با هزاران ویژگی بی نظیر
تماشای فیلم یکی از سرگرمی های محبوب و تقریبا ارزان قیمت در کشور ما است که می تواند برای مدتی مارا از مشکلات و دغدغه های روزمره مان جدا کند. با توجه به هزینه اشتراک سرسام آوری که سرویس های پخش آنلاین فیلم برای مردم عزیزمان قرار داده اند، تماشای فیلم نیز به نسبت کمتر شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تماشای فیلم یکی از سرگرمی های محبوب و تقریبا ارزان قیمت در کشور ما است که می تواند برای مدتی مارا از مشکلات و دغدغه های روزمره مان جدا کند. با توجه به هزینه اشتراک سرسام آوری که سرویس های پخش آنلاین فیلم برای مردم عزیزمان قرار داده اند، تماشای فیلم نیز به نسبت کمتر شده است. تیم پرطرفدار سایت دانلود فیلم جدید مووینه با داشتن آرشیوی قوی از فیلم های قدیمی و جدید به صورت کاملا رایگان و بدون داشتن هیچ گونه اشتراک فیلم های روز دنیا و همچنین فیلم های محبوب و خاص قدیمی را در اختیار شما قرار می دهد. نکته جالب توجه این است که تیم مووینه برای جلب رضایت شما عزیزان فیلم هایش را با ترافیک نیم بها به شما ارائه می دهد، فرقی نمی کند که اپراتور اینترنتی شما چه برندی باشد ایرانسل، همراه اول ، شاتل و ... برای همه ی اپراتور های اینترنتی هزینه ترافک نیم بها محاسبه می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دانلود فیلم جدید مووینه,

 

,

اومدنت تو سایت موونیه با خودته رفتنت با خدا!!

,

اگه علاقه مند به تماشای فیلم و سریال هستید، سایت مووینه یک سایت فوق العاده جذاب برای همه فیلم دوستان هست. اما چرا؟؟ ویژگی های خاص مووینه باعث شده این سایت نسبت به سایت های رقیبش چند پله بالا تر بره. طبق آمار سایت هر کسی وارد سایت مووینه میشه چند ساعتی موندگار میشه، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا ویژگی های خاص سایت مووینه رو بررسی و تحلیل کنیم.

,

 

,

ترافیک نیم بها برای همه اپراتور های اینترنتی، رؤیایی برای فیلم دوستان

,

اگر تماشای فیلم یکی از سرگرمی های اصلی شما است احتمالا دانلود و یا تماشای آنلاین فیلم اون هم با ترافیک نیم بها یکی از بهترین آپشن هایی که تقریبا مثل یک رویا است. سایت مووینه با در نظر گرفتن رضایت شما عزیزان، تمامی فیلم های آرشیو خودش رو برای همه اپراتور های اینترنتی به صورت نیم بها محاسبه می کند.

,

 

,

هزینه اشتراک نداره = همه فیلم و سریال ها کاملا رایگان!!!

,

احتمالا شما هم مدتی است از هزینه ها سرسام آور ماهیانه سایت های معروف پخش فیلم شاکی شده اید. در سایت مووینه شما می تواندی بدون هیچ گونه اشتراک ماهیانه و به صورت کاملا رایگان بهترین و به روز ترین فیلم ها ، سریال و انیمیشن ها را به صورت آنلاین تماشا و یا دانلود کنید و تماشای آنان به صورت کاملا رایگان لذت ببرید.

,

 

,

فیلم ها با کیفیت های مختلف به همراه زیرنویس فارسی چسبیده

,

برای همه علاقه مندان به تماشای فیلم، داشتن کیفیت های متفاوت برای یک فیلم یک ویژگی بسیار مهم است. بهترین کیفیت ها همچون BLURAY  و WEBDL  و WEBRIP همیشه رضایت فیلم دوستان را جلب کرده است اما کیفیت های  HDCAM جزو کیفیت هایی است که معمولا کمتر دانلود و بازدید داشته است. کیفیت HDCAM یک کیفیت اولیه برای فیلم هایی است که همچنان روی رده سینما هستند و هنوز نسخه ای از آن ها وارد بازار نشده است. سایت پر طرفدار مووینه بهترین کیفیت های یک فیلم را به همراه زیرنویس فارسی چسبیده در اختیار شما قرا می دهد تا دیگر به خودتان زحمت جستجو و تطابق زیرنویس با فیلم را ندهید و در کمترین زمان فیلم مورد علاقه تان را تماشا کنید.

,

 

,

انتشار سریع و بدون وقفه بهترین و پربازدید ترین سریال های جهان

,

یکی از دغدغه های سریال دوستان این است که دلشان می خواهد بلافاصله پس از انتشار یک سریال در شبکه های تلویزیونی خارجی آن را باز زیرنویس فارسی دانلود و یا به صورت آنلاین تماشا کنند. سایت مووینه بدون هیچ گونه وقفه ای سریال های به روز مورد علاقه شمارا در سایت بارگزاری می کند تا شما بتوانید در کمترین زمان ممکن بهترین و جدیدترین سریال ها را دانلود کنید یا آنلاین مشاهده کنید.

, جدیدترین سریال ها,

 

,

سینمای خانگی خودتون رو با مووینه راه بندازید

,

سایت مووینه با دسته بندی های متفاوتی از فیلم های جدید و قدیم و ژانر های متفاوتی که داره بدون هیچ محدودیتی، بهترین و پربازدید ترین فیلم ها را در اختیارتان قرار می دهد. از 250 فیلم برتر سایتIMDB  تا بهترین فیلم های هر ژانر همچون: اکشن ، کمدی، خانوادگی، معمایی، هیجان انگیز، انیمیشن، مستند و غیره. سایت مووینه بهترین ها را در اختیارتان قرار می دهد تا بتوانید بدون هیچ محدودیتی فیلم ها و سریال های مورد علاقه تان را تماشا کنید.

,

 

,

مزیت های ثبت نام در سایت مووینه

,

1)ذخیره کردن سریال ، فیلم و انیمیشن مورد علاقه تان در لیست پنل کاربری شخصی

,

2)اطلاع سریع به شما در هنگام انتشار فیلم، سریال و انیمیشن مورد علاقه تان

,

3)اطلاع شما از پاسخ ادمین راجع به نظراتی که در سایت داده اید

,

 

,

بهترین فیلم های ایرانی و خارجی تنها در مووینه

,

سایت های دانلود فیلم ، سریال و انیمیشن در ایران بسیار زیاد هستند اما تعداد بسیار کمی از آن ها بهترین فیلم های ایرانی و خارجی را به صورت یک جا درسایت خود قرار به اشتراک می گذارند. سایت پر طرفدار مووینه با داشتن آرشیوی قوی از بهتری فیلم های ایرانی، هالیوودی، بالیوودی، فرانسوی، ایتالیایی، دانمارکی و غیره در صدر بهترین سایت هایی قرار دارد که روی همه ی فیلم های محبوب جهان متمرکز است وبدون هیچ محدودیتی میتوان در آن فیلم تماشا کرد.

,

 

,

اگر نمیدونید از چه ژانری فیلم دانلود کنید این مطلب رو از دست ندید: از چه ژانری فیلم جدید دانلود کنم و ببینم؟

, از چه ژانری فیلم جدید دانلود کنم و ببینم؟,

 

,

 

,

نقد و بررسی فیلم و سریال و اخبار روز دنیای سینما

,

سایت مووینه جزو محدود سایت های دانلود و تماشای آنلاین فیلم و سریال است که برای طرفداران فیلم و سریال ویژگی هایی همچون نقد و بررسی قرار داده است تا تماشاگران بتوانند مفاهیم و نماد های سینمایی را بیشتر و بهتر درک کنند. اخبار روز سینمای جهان نیز یکی از ویژگی های مهم سایت مووینه است که در آن بخش از آخرین و مهمترین اخبار سینمایی اطلاع داده می شود. فیلم بازان و فیلم دوستان می توانند بعد زا تماشای هر فیلم با سر زدن به این بخش های جذاب از آخرین اخبار روز با خبر شوند. در بخش نقد و بررسی فیلم ، سریال و انیمیشن مووینه لیستی از بهترین فیلم ها و سریال های و انیمیشن ها مربوط به هر سال، هر ژانر و هر کارگردان یا بازیگر را به صورت مجزا مورد بررسی قرار داده است تا عاشقان فیلم و سریال و در کمترین زمان بتوانند گزینه مورد علاقه شان را پیدا  و تماشا کنند.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه