اخبار داغ

نماینده مردم اردکان در مجلس:

طرح شفافیت آرا، بار دیگر در صحن علنی به رأی گذاشته خواهد شد/ شفافیت، پیامدهای روشنی برای کشور به دنبال خواهد داشت

طرح شفافیت آرا، بار دیگر در صحن علنی به رأی گذاشته خواهد شد/ شفافیت، پیامدهای روشنی برای کشور به دنبال خواهد داشت
محمدرضا دشتی گفت: شفافیت آرا که از مجلس شروع شود امید می‌رود به دیگر مجموعه‌ها نیز سرایت کند و پیامد روشنی برای جامعه به دنبال خواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، محمدرضا دشتی نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با بیان اینکه رأی او به طرح شفافیت آرا مثبت بوده است، اظهار داشت: طرح شفافیت آرا، چون تغییر قانون آیین‌نامه داخلی مجلس است، احتیاج به دو سوم آرا دارد و متأسفانه در رأی‌گیری اخیر، از این دو سوم سه رأی برای تصویب کم آورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی گفت: طبق آیین‌نامه، برای اینکه این طرح مجددا در دستور کار مجلس قرار بگیرد باید 50 نفر از نمایندگان درخواست بررسی مجدد طرح را بدهند که این اقدام را انجام داده‌ایم و باید بعد از بررسی مجدد در کمیسیون آیین‌نامه در صحن علنی مطرح شود و ان‌شاالله طی هفته‌های آتی در مجلس بار دیگر این طرح مطرح خواهد شد.

,

نماینده مردم اردکان در مجلس افزود: در همه کارها و همه نهادها و مجموعه‌های حاکمیتی باید شفافیت وجود داشته باشد و مردم باید مطلع باشند که در هیئت دولت، در قوه قضائیه، در مجمع تشخیص مصلحت نطام، در شوراهای مختلف، در جلسات استانداری‌ها و امثالهم چه می‌گذرد و چه تصمیماتی برای کشور گرفته می‌شود.

,

دشتی خاطرنشان کرد: شفافیت آرا که از مجلس شروع شود امید می‌رود به دیگر مجموعه‌ها نیز سرایت کند و یقینا این پیامد خیلی خوب و روشنی برای کشور و جامعه به دنبال خواهد داشت و نگاه ما به این موضوع مثبت است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه