اخبار داغ

با حضور بیش از 1300 مربی؛

برگزاری نخستین وبینار ملی دانش‌‎افزایی مربیان کشتی/ دبیر: حمایت خود را از مربیان باشگاه‌ها اعلام می‌کنم

برگزاری نخستین وبینار ملی دانش‌‎افزایی مربیان کشتی/ دبیر: حمایت خود را از مربیان باشگاه‌ها اعلام می‌کنم
اولین وبینار ملی دانش افزایی مربیان کشتی کشور با حضور بیش از 1300 مربی دیروز (دوشنبه) در محل انستیتو کشتی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، وبینار مرحله اول دانش افزایی مربیان سراسر کشور بعداز ظهر دیروز به مدت 6 ساعت و با حضور 1332 شرکت کننده به صورت آنلاین برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در ابتدای این وبینار با اشاره به نقش پررنگ مربیان در کشتی کشور گفت: نحوه آموزش مربیان کشتی کشور باید یکسان و همسان سازی شود و آموزش به  کشتی گیران به صورت صحیح و اصولی انجام پذیرد.
,
 
,
وی افزود: برنامه های متنوعی را برای مربیان کشتی کشور داریم و ابتدا باید مربیان فعال و غیر فعال شناسایی شوند تا بتوانیم برنامه های خود را اجرایی کنیم. مهمترین عامل در بحث فنی مربیان هستند و مربیان باشگاه بدانند که شخصا برای آن ها بسیار احترام قائلم چراکه آن ها قهرمانان جهان و المپیک را تربیت می کنند.
,
 
,
وی ادامه داد: مربیان باشگاه ها خط قرمز من هستند و حتما در اعزام ها به رقابت های برون مرزی آن ها را می بینیم و دیدمان به مربیان باشگاه ها مثبت است و حمایت کامل خود را از آن ها اعلام می کنم.
,
 
,
دبیر اظهار داشت: انستیتو کشتی نباید به دنبال درآمدزایی از مربیان باشد و باید خدمات کاملی به مربیان بدهد و مربیان بدانند که همه صد در صد کشتی را نمی دانند و به طور مثال اگر مباحث فنی در کشتی را 100 بدانیم شاید بنده در آن 5 باشم. پس سعی و تلاش خود را بر این بگذارید که هر روز بر دانش خود بیافزایید چراکه اگر این اتفاق مبارک بیافتد قطعا کشتی ایران رشد خواهد کرد.
,
 
,
در ادامه این وبینار کامبیز مرادی رئیس انستیتو کشتی در مورد اصول مربیگری و علم تمرین برای نفرات شرکت کننده توضیحاتی را ارائه داد.
,
 
,
همچنین با حضور مدرستان انستیتو کشتی در مورد تغذیه ورزشی و روانشناسی در ورزش برای حاضران مباحثی مطرح شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه