اخبار داغ

از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان؛

مسیرهای رژه خودرویی یوم الله ۲۲ بهمن در شهرهای گلستان اعلام شد

مسیرهای رژه خودرویی یوم الله ۲۲ بهمن در شهرهای گلستان اعلام شد
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان، مسیرهای رژه خودرویی و موتوری یوم الله ۲۲ بهمن در شهرستان ها را اعلام کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان، مسیرهای رژه خودرویی و موتوری یوم الله ۲۲ بهمن در شهرستان ها را اعلام کرد.

براساس این اطلاعیه مسیر راهپیمایی ها به شرح زیر است: در «گرگان» مرکز استان از میدان مازندران به سمت میدان شهرداری- خیابان شهید بهشتی- میدان کریمی و «گنبدکاووس» از گلزار شهدا به سمت میدان بسیج- میدان مرکزی – میدان ۱۷ شهریور راهنپیمایی با شکوه 22 یهمن انجلم خواهد شد.

در شرق گلستان، در «علی آبادکتول» از مسجد محمدیه تا میدان سپهبد حاج قاسم سلیمانی،«کلاله» از میدان الغدیر تا میدان مرکزی، «آزادشهر» از جلوی سپاه شهرستان تا داخل شهر، «گالیکش» از گلزار شهدای گمنام به سمت داخل شهر، «مینودشت»از روبروی اداره دخانیات به سمت میدان امام خمینی(ره) - میدان مدرس- میدان الزهرا، «مراوه تپه» از مسجد امام علی(ع) تا فلکه مرکزی و بخش های «اینچه برون» از میدان الله تا گلزار شهدای گمنام غواص، «کرند» از میدان وحدت تا دبستان شهید دستمرد و «داشلی برون» از مسجد عرفانیه تا مصلی انجام خواهد شد.

همچنین در غرب گلستان  در شهر «بندرگز» از مقابل سپاه به سمت شهر نوکنده به سمت گلزار شهدای گمنام، «آق قلا» از گلزار شهدای گمنام به سمت گلزار شهدای شهرستان،« گمیشان» از روبروی ناحیه مقاومت بسیج تا میدان امام (ره)، «کردکوی» از میدان شهرداری به سمت میدان امیرالمومنین  و در «بندرترکمن» از روبروی سپاه تا گلزار شهدای گمنام اعلام شده است.

گفتنی است؛ ساعت برگزاری مراسم در گالیکش و گمیشان ساعت ۹ صبح، در آزادشهر: ساعت ۹:۳۰ و در سایر شهرستان ها و مرکز استان ساعت ۱۰ است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما؛,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه