اخبار داغ

سردار سلیمانی:

انقلاب اسلامی نظام سلطه را در مسیر فروپاشی قرار داده است

انقلاب اسلامی نظام سلطه را در مسیر فروپاشی قرار داده است
رئیس سازمان بسیج، گفت: امروز انقلاب اسلامی نظام سلطه را در مسیر فروپاشی قرار داده و امروز بعد از گذشت ۴۲ سال بزرگترین قدرت دنیا نتوانسته حتی یک راهبرد خودش را با موفقیت انجام دهد و تمام راهبردها با شکست سنگین مواجه شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ سردار سرتیپ غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج، امروز در دیدار با فرماندهان حوزه و پایگاه مقاومت بسیج استان مرکزی گفت: بسیج عمق راهبردی انقلاب اسلامی است، بسیج یعنی ملت ایران، بسیج یعنی آحاد ملت ایران، بسیج یعنی مزرعه بدون حصار، بسیج یعنی باران رحمت الهی و بسیج یک تشکیلاتی مردمی است که در خدمت انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، ملت ایران و همه ملت های آزادی خواه دنیا است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

سلیمانی اظهار کرد: امروز رسالت بسیج تشکیل دولت اسلامی، امت سازی جامعه پردازی و خلق تمدن نوین اسلامی است و این رسالت را مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب بر عهده بسیج گذاشته است.

,

وی ادامه داد: تمدن اسلامی به پیش قراولی ملت ایران باید شکل بگیرد و فلسفه تشکیل انقلاب اسلامی و قیام ملت ایران بر علیه رژیم ستم شاهی به رهبری حضرت امام(ره) همین بوده است.

,

مقایسه شرایط قبل و بعد از انقلاب نیازمند تهیه صدها جلد کتاب است

, مقایسه شرایط قبل و بعد از انقلاب نیازمند تهیه صدها جلد کتاب است, مقایسه شرایط قبل و بعد از انقلاب نیازمند تهیه صدها جلد کتاب است,

رئیس سازمان بسیج، گفت: امروز انقلاب اسلامی در دنیا جایگاه والایی دارد و مقایسه شرایط قبل از انقلاب با بعد از انقلاب نیازمند تهیه صدها کتاب و تولیدات است و مهمترین آن بحث عزت ملی است و ملت ایران در دوران پهلوی احساس می کردند به واسطه حکومت پهلوی عزت خود را از دست داده اند چراکه اساسا رژیم های شاهنشاهی رژیم مردمی نبودند و کاملاً مدیرت آنها با بیگانگان و انگلیسی‌ها بود.

,

سلیمانی بیان کرد: قبل از انقلاب انگلیسی‌ها برای ایران تعیین حکومت می‌کردند و قبل از انقلاب در هیچ مقطعی هیچ‌گونه مقاومتی برای دفاع از ملت و کشور شکل نگرفت و متأسفانه در برخی از اوقات تعبیرها و عناوینی از رژیم شاهنشاهی به کار برده می شود که نهایت تحریف است چراکه ملت ایران خودشان از شرایط بسیار اسف بار در جریان بودند و در داخل کشور هرکجا که صدای آزادی خواهی بلند می‌شد با سرکوب مواجه می‌شد.

,

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی انفجار نور بود اظهار کرد: این به معنای این است که قبل از انقلاب که کشور در اوج تاریکی و ظلمت بود با شکل‌گیری انقلاب اسلامی تمام ظلمات و تاریکی‌ها برطرف شد.

,

انقلاب اسلامی نظام سلطه را در مسیر فروپاشی قرار داده است

, انقلاب اسلامی نظام سلطه را در مسیر فروپاشی قرار داده است, انقلاب اسلامی نظام سلطه را در مسیر فروپاشی قرار داده است,

رئیس سازمان بسیج، بیان کرد: امروز انقلاب اسلامی نظام سلطه را در مسیر فروپاشی قرار داده و امروز بعد از گذشت ۴۲ سال بزرگ‌ترین قدرت دنیا نتوانسته حتی یک راهبرد خودش را با موفقیت انجام دهد و تمام راهبردها با شکست سنگین مواجه شده است.

,

سلیمانی با تأکید بر اینکه گام دوم انقلاب اسلامی به‌مراتب مهمتر از گام اول است افزود: چراکه باید مسیر پیشرفت و اعتلاء در نظام اسلامی به شکل جهشی انجام شود و اگر کوتاهی کنیم قطعاً به مصلحت اسلام ناب محمدی نخواهد بود.

,

وی اظهار کرد: در گام دوم انقلاب اسلامی باید الگوی جمهوری اسلامی کامل شود چراکه در گام اول دشمنان با دشمنی مانع برخی از عملیاتی شدن الگوها شدند و در بخش‌هایی از گام اول الگوی انقلاب اسلامی محقق نشده است و این باید در گام دوم به‌طور کامل محقق شود.

,

بسیج مظهر کامل تحقق مردم‌سالاری دینی اسلامی است

, بسیج مظهر کامل تحقق مردم‌سالاری دینی اسلامی است, بسیج مظهر کامل تحقق مردم‌سالاری دینی اسلامی است,

رئیس سازمان بسیج، بیان کرد: بسیج مظهر کامل تحقق مردم‌سالاری دینی اسلامی است که این مسئله باید در تشکیل دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن اسلامی محقق شود و بسیج باید میدان‌دار باشد.

,

سلیمانی افزود: اصلی‌ترین نقطه سازمان‌دهی بسیج و ایجاد شکوفایی برای انقلاب اسلامی پایگاه‌های بسیج در مساجد هستند و ما به دنبال احیای پایگاه‌های بسیج باهدف تنها فعالیت نیستیم بلکه به دنبال ایجاد پایگاهی موفق و با فعالیت‌های اثربخش هستیم که در مساجد بتوانند همه کارکردها را عملیاتی کنند.

,

وی اضافه کرد: سیستم دیوان‌سالاری باید در کشور به محلات منتقل شوند و خدمات به شکل محله ای انجام شوند.

,

رئیس سازمان بسیج، گفت: امروز نیازمند تشکیل بسیج در فضای مجازی و الکترونیک در محلات هستیم که بتواند کارکردهای بسیج را در همه ابعاد عملیاتی کند.

,

به دنبال اجرای طرحی برای تحقق عید بدون کرونا برای ملت ایران هستیم

, به دنبال اجرای طرحی برای تحقق عید بدون کرونا برای ملت ایران هستیم, به دنبال اجرای طرحی برای تحقق عید بدون کرونا برای ملت ایران هستیم,

وی با اشاره به اینکه طرح شهید سلیمانی آمارهای شیوع بیماری کرونا را به شکل قابل توجه و معجزه گونه ای کاهش داد و این الگو باید در همه ابعاد محقق شود گفت: به دنبال اجرای طرحی برای تحقق عید بدون کرونا برای ملت ایران هستیم که رویکرد این طرح مشارکت مردم است.

,

رئیس سازمان بسیج، بیان کرد: بسیج در منظومه فکری انیمیشن انقلاب اسلامی تعریف می شود و امروز ما باید خودمان را با این گفتمان تنظیم کنید حق نداریم سلیقه ای عمل کنیم و اگر تفکر بسیج در کشور طنین انداز شود قطعاً توطئه‌های دشمنان در همه ابعاد با شکست مواجه خواهد شد.

,

وی ادامه داد: بسیج در گام اول انقلاب موفق عمل کرده و کارنامه‌ای درخشان دارد اما نمی‌توانیم با همان شیوه قبلی اهداف گام دوم را محقق کنیم ولی اهداف و اصول تغییری نمی‌کند و تنها مسیر متفاوت شده است.

,

سلیمانیخاطرنشان کرد: در بعد دفاع رویکرد بسیج دفاع عاشورایی است و کامل است و این باید در همه ابعاد و حوزه‌ها اتفاق بیفتد و اقتصاد باید اولویت باشد چراکه در حوزه اقتصاد فرمان مقام معظم رهبری و تفکر انقلاب اسلامی محقق نشده است و امروز نیازمند اصلاح هستیم و راه آن پای‌کار آوردن بسیج مردمی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه