اخبار داغ

معاون بازرسی ونظارت سازمان صمت کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

۱۲ تن سیمان قاچاق در یاسوج کشف شد

۱۲ تن سیمان قاچاق در یاسوج کشف شد
روح الله باقری فرد از کشف و ضبط 12 تن سیمان قاچاق و عرضه خارج از شبکه در یاسوج خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روح الله باقری فرد در گفتگو با صبح زاگرس در تشریح این خبر گفت: بر اساس‌ گزارشات واصله به سامانه‌ ستاد خبری۱۲۴ مبنی بر عرضه خارج از شبکه و قاچاق سیمان به خارج از استان ،در اقدامی به موقع وبازرسی نامحسوس بازرسان صمت استان و همکاری نیروی انتظامی وپاسگاه دشتروم ، مقدار ۱۲ تن سیمان قاچاق که قصد خروج از استان را داشت  کشف و ضبط گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی افزود:  با توجه به کمبودهای احتمالی سیمان جهت ساخت وساز وپروژه های عمرانی در استان وتصمیمات اتخاذ شده در کارگروه فرعی تنظیم بازار استان، روزانه بازار سیمان استان توسط تیمهای نظارتی رصد وعرضه خارج از شبکه وبدون هماهنگی سیمان از مرزهای استان ممنوع بوده وبا متخلفان شدید ترین برخوردها انجام خواهد گرفت.

,

معاون بازرسی ونظارت سازمان صمت استان با اشاره به اینکه بر اساس قانون نظام صنفی با قاچاقچیان،گرانفروشان، محتکران، عرضه‌ کنندگان خارج از شبکه و کسانی که قصد اخلال در نظام اقتصادی بازار را داشته‌ باشند به جد برخورد خواهد شد اضافه کرد؛ که در یک بازرسی کاملا نامحسوس وبا همکاری دستگاه محترم قضا  برای این فرد قاچاقچی وعرضه کننده خارج از شبکه، فرم گزارش بازرسی در کمترین زمان ممکن تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی استان ارسال گردید.
وی تصریح کرد : بازرسین سازمان صنعت ، معدن و تجارت ، اتاق اصناف و سایر دستگاههای اجرایی ونظارتی مرتبط، بر نحوه توزیع سیمان و قیمت های مصوب نظارت دقیق دارند تا تخلفی صورت نگیرد.

,
,

 معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از مردم خواست گزارش احتکار، عرضه خارج از شبکه، گرانفروشی، کم فروشی، و فروش اجباری کالا به همراه کالای دیگر را، از طریق سامانه  ارتباطی۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت در مرکز استان و سایرشهرستانهای تابعه گزارش نمایند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه