اخبار داغ

بهمن تماشایی در آذربایجان‌شرقی؛

از مرند تا میانه؛ قدردان انقلاب مردم + تصاویر

از مرند تا میانه؛ قدردان انقلاب مردم + تصاویر
مردم شهرستان‌های آذربایجان‌شرقی هم پای سایر مردم ایران در جشن پیروزی انقلاب اسلامی‌با خودرو و موتورهای شخصی خود به خیابان‌ها آمدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، کرونا باشد یا نباشد، مردم ایران خود را به راهپیمایی جشن پیروزی از انقلاب میرسانند. اینبار شاید متفاوت تر. روی موتور یا داخل خودرو. مهم پرچمی‌است که بالاست و همگان این پیام را دریافت میکنند که مردم ایران هنوز همه به انقلاب اسلامی‌خود پایبندند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

مشکلات، گلایه‌مندی، انتقاد به مسئولینی که درد مردم را نمیشناسند وجود دارد اما با این‌همه، مردم هنوز هم انقلاب را مثل سال ۵۷ دوست دارند.

,

علاوه بر مراکز استان‌ها، مردم شهرستان‌ها نیز در جشن انقلاب حضور یافته‌اند. باوجود برخی محرومیت‌ها و کاستی‌ها، مردم شهرهای مختلف آذربایجان‌شرقی، همانند سایر مردم ایران، با موتور و خودروهای خود به خیابان‌ها آمدند.

,

خبرها و تصاویر رسیده به تحریریه پایگاه خبری تحلیلی آناج، نشان میدهد، مردم شهرستان‌های آذربایجان‌شرقی از ساعات اولیه صبح ۲۲ بهمن، با خودرو و موتورهای شخصی خود به خیابان‌ها آمده‌اند.

,

مردم مراغه، با حضور در خیابان‌های اصلی شهر همچون خیابان ‌خواجه ‌نصیر ‌شمالی، میدان ‌استاد ‌کریمی، خیابان ‌شهیدان ‌کرمی‌(کمربندی)، میدان ‌عبدالقادر ‌مراغی، خیابان ‌شهید قدوسی در راهپیمایی خودرویی و موتوری شهر خود شرکت کردند.

,

, ,

, ,

 

,

مردم شبستر نیز در خیابان‌های اصلی شهر خود همچون پل میلاد تا پارک میشو شبستر در خیابان‌ها حضور یافتند.

,

, ,

, ,

مردم سراب در خیابان‌های اصلی شهر:

,

, ,

, ,

حضور مردم چاراویماق در این شهر:

,

, ,

مردم انقلابی تسوج:

,

, ,

, ,

مردم انقلابی کلیبر:

,

, ,

مردم انقلابی میانه:

,

, ,

مردم انقلابی آذرشهر:

,

, ,

مردم انقلابی هریس:

,

, ,

مردم انقلابی مرند:

,

, ,

مردم انقلابی هشترود:

,

, ,

مردم انقلابی ورزقان:

,

, ,

مردم انقلابی عجبشیر:

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه