اخبار داغ

عضو شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی:

جمهوری اسلامی همان مردم سالاری دینی و حمایت از مستضعفان است

جمهوری اسلامی همان مردم سالاری دینی و حمایت از مستضعفان است
حجت‌الاسلام محمد نجفی زاده گفت: جمهوری اسلامی طبق فرمایشات مقام معظم رهبری همان دین اسلام، قوانین الهی، مردم سالاری و حمایت از مستضعفان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمد نجفی زاده، عضو شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار داشت: طبق بیانات مقام معظم رهبری ترکیب جمهوریت و اسلامیت و ابزارهای تشکیل و پیشرفت آن، جز با هدایت الهی و اندیشه بزرگ امام خمینی(ره) به دست نیامده است.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) نسبت به برگزاری انتخابات و حضور مردم در ساختن این نظام نو نهاد اصرار داشت، گفت: براین اساس امام (ره) فرمودند من به جمهوری اسلامی ایران رای می دهم که مردم نیز به تبعیت از گفته امام به جمهوری اسلامی رأی دادند و با بیش از ۹۸ درصد آرا  جمهوری اسلامی شکل گرفت.

مدیر اسبق مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بجنورد ادامه داد: جمهوری اسلامی طبق فرمایشات مقام معظم رهبری همان دین اسلام، قوانین الهی، مردم سالاری و حمایت از مستضعفان است.

حجت الاسلام نجفی زاده اضافه کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی انتخابات بسیاری برگزار شده است که در تمام آنها مردم دخیل بودند، حتی انتخاب فقهای خبرگان که باید رهبری را انتخاب کنند، نیز توسط مردم انجام می شود.

وی نقاط قوت جمهوری اسلامی ایران را وحدت مردم خواند و گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، حضور جوانان پاک و اندیشمند، وجود نیروهای مومن و خلاق نقاط قوت کشور است.

عضو شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی بیان داشت: در بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری با مخاطب قرار دادن جوانان فرمودند " انتظار ما از جوانان این است که راه را با احساس مسئولیت بیشتر و جهاد در پیش بگیرند، زیرا سنگ بنای انقلاب علمی در کشور گذاشته شده، بنابراین به پاخیزید و دشمن کینه توزی که از جهاد علمی شما بیمناک است را ناکام سازید.

وی اظهار داشت: علاوه بر این باید ارزش های معنوی در جامعه دینی برجسته و معروف ها گسترش پیدا کند، جامعه دینی و الهی که خواسته تمدن اسلامی می باشد، در زمان امام عصر(عج)، اگر اخلاق، ایثار و مردم دوستی و خدمت گذاری باشد، آن جامعه الهی بوجود می آید.

عضو شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی با اشاره به اینکه اگر ارزشها در جامعه از بین برود، فساد ایجاد می شود، گفت: بنابراین اگر باورهای دینی کمرنگ شود و مردم به دین پشت کنند دشمنان بر کشور مسلط خواهند شد و تمام زحمات ما در هشت سال دفاع مقدس و خنثی کردن فتنه های دشمنان در این ۴۲ سال انقلاب از بین خواهد رفت.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در رأس امور هستند و همیشه تذکر می دهند، با این وجود برخی از اشخاصی در داخل کشور هستند در راستای تفکرات غرب حرکت می کنند،  براین اساس رهبری فرموند مذاکرات برای ما هیچ نتیجه ای نداشته است.

بنابراین اگر این مسائل معنوی و ارزشی ، بصیرت، فهم دینی و اعتقاد قلبی در جامعه کم رنگ شود زمینه ورود دشمن به کشور و غارت این کشور فراهم می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه