اخبار داغ

یک اتفاق مثبت در مجموعه تنیس؛

جام حذفی تنیس| قضاوت یک داور زن در فینال مسابقات مردان برای نخستین بار

جام حذفی تنیس| قضاوت یک داور زن در فینال مسابقات مردان برای نخستین بار
قضاوت دیدار فینال جام حذفی تنیس مردان برای اولین بار بر عهده یک داور خانم گذاشته شد.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در اقدامی بی سابقه از سوی فدراسیون تنیس، قضاوت دیدار فینال جام حذفی مردان کشور بر عهده یک داور زن گذاشته  شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

الهه ربیعی در مورد اینکه برای نخستین مرتبه قضاوت فینال جام حذفی مردان را قضاوت می کند، بیان کرد: تجربه خوبی بود امیدوارم این مسئله ادامه دار باشد و همه داوران خانم بتوانند این تجربه را داشته باشند چون می تواند به پیشرفت‌شان کمک کند.

,

او در مورد تفاوت قضاوت مسابقات مردان با بانوان گفت: قضاوت مسابقه مردان خیلی متفاوت‌تر از بازی بانوان است اما مسئولان باید حمایت کنند  و اگر فرصت داده شود  که داوران خانم بیشتری بتوانند در مسابقات مردان قضاوت کنند، موفقیت مهمی خواهد بود، چراکه داوران بانوی ما پتانسیل خوبی دارند.

,

, ,

ربیعی در پاسخ به این پرسش که سابقه قضاوت در مسابقات خارجی را دارد یا خیر، تصریح کرد: سابقه قضاوت در مسابقات خارجی ندارم اما سطح داوری ما خوب است داوران درجه دار زیادی داریم که در دنیا مطرح هستند.

,

داور زن ایرانی در مورد سطح مسابقات جام حذفی  و اینکه در بحث قضاوت حاشیه خاصی وجود داشته است یا خیر، تاکید کرد: سطح مسابقات خوب بود و تعداد تیم ها زیاد بود از این رو فشار زیادی روی کادر داوری بود. خدا را شکر مسابقات حاشیه خاصی هم نداشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه